Grondige bestrijding van de grasaar in de gemeente Roosendaal!

De grasaar is een onkruid wat zich snel verspreid in plantsoenen en straten. De zaden hebben weerhaakjes waardoor ze gemakkelijk tussen de tenen, in de neus, in de oren of zelfs in de ogen van dieren kunnen kruipen. Door de weerhaken kunnen ze maar 1 kant op,steeds verder naar binnen en kunnen daar lelijke ontstekingen veroorzaken.

Wij moesten met onze puppy Jop naar de dierenarts om operatief een grasaar uit zijn pootje te laten verwijderen. Volgens de dierenarts een steeds vaker voorkomend probleem.

Het zou fijn zijn als de gemeente Roosendaal de grasaar tijdig en grondig zou bestrijden ( maaien en opruimen) om dit dierenleed te voorkomen.PHOTO-2019-07-15-16-25-13.jpg

Door te tekenen geef ik Elly Jacobs toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.