Groepsaccommodaties en aanverwante bedrijven verdienen ook steun!!

Ondernemers waarvan de hoofdactiviteit overeenkomt met een van de vastgestelde SBI-codes in de KvK, kunnen een aanvraag doen voor een tegemoetkoming in de schade mbt het coronavirus bij het Noodloket.

In de lijst staan heel veel branches, maar er zijn ook heel veel branches vergeten die keihard geraakt zijn door deze crisis, zoals de groepsaccommodaties en bedrijven die groepsactiviteiten organiseren! Dit is zeer onterecht. Wij vragen daarom dringend om deze lijst nogmaals te herzien en ook deze bedrijven de broodnodige steun te verlenen!!

Door te ondertekenen geef ik Nicole van Rengs toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.