Gesprek in het kabinet voor de veiligheid van vluchtelingen.

Er worden vaak vluchtelingen geterroriseerd, doordat ze van een andere komaf zijn of omdat ze zogenaamde terroristen zijn. Ik wil dat we de 40.000 hantekeningen krijgen zodat dit een onderwerp word in de 2e kamer want dit kan zo langer niet. Neem een voorbeeld aan de syrische familie van Heerlen. De politie hielp ze zogenaamd, het enige wat ze zeiden was rustig blijven terwijl er bommen in de tuin werden gegooid. De kinderen zijn verder ook getraumatiseerd nadat ze hun vader gaslagen zagen worden. Waar gaat dit heen dit is geen rechtstaat meer waar de overheid een geweldsmonopolie heeft, nee dit is dat de burgers het recht in eigen handen neemt.

Door te ondertekenen, machtig ik Amin om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.