GeenmobielbereikinNoordijk

Noordijk, een prachtig plekje in de Achterhoek waar rond de 850 mensen met plezier wonen. Noordijk valt onder de Gemeente Berkelland in de provincie Gelderland.

Maar gezamelijk hebben we 1 probleem... het mobiele netwerk. Beter omschreven als.. geen tot bijna geen mobiel netwerk.

Met als gevolg dat veel inwoners niet of bijna niet binnenshuis kunnen bellen en vaak buitenshuis ook geen bereik hebben.

Niet meer van deze tijd lijkt me.

Wat als er met spoed 112 gebeld moet worden en er is geen bereik?? Een ongeval, thuis of op eigen terrein, inbraak, brand of dergelijke noodgevallen waarbij 112 niet is te bereiken via een mobiel toestel. Dat mag en kan niet meer! In dit gebied zijn veel veehouders en andere bedrijven waarbij een mobiele telefoon raadzaam is, want je bent veelal buiten aan het werk. Ook zijn er meerdere recratie ondernemingen waarbij de vakantiegangers compleet van de buitenwereld zijn verstoten omdat er geen netwerk is.

Iedereen betaald keurig voor het beloofde landelijke dekking van de netwerken, alleen valt dat zelfde netwerk hier ver te zoeken....

Met deze petitie hoop ik dat ze bij de grote providers van Nederland er iets aan gaan doen.

Denk er aan dat je na het ondertekenen je handtekening bevestigd via de mail.

www.4gdekking.nl

BEDANKT!