Geen grootschalige fysieke toets HBO-V

Aan alle studenten HBO-V op Hogeschool Leiden!

Afgelopen toets hebben wij, als Verpleegkunde studenten, onze toets moeten maken op verschillende locaties om zo minder met anderen in contact te komen. Ondanks dit idee van de Hogeschool Leiden, zijn de maximale aantallen waarmee we nu bij elkaar mogen komen zwaar overschreden. Nu willen zij dit weer doen voor de volgende toets, en het voelt niet goed!

Velen van ons zullen in de zorg werken of wel iemand kennen die in een risico-groep valt. Laten we ons samen sterk maken om deze vorm van toetsen niet te accepteren.

Door deze petitie te ondertekenen, laat jij zien dat het niet zo kan zijn dat we weer met 200 studenten in een kerk belanden.

Neem je verantwoordelijkheid en denk aan elkaar!

Door te ondertekenen geef ik Willemijn Haasnoot toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.