Geef Tilla een stem, zeg NEE tegen broodfok!!!

Tilla is een kleine chihuahua geboren in Slovakije en is via Duitsland en Nederland naar Belgie gebracht tijdens een 22uur durende reis samen met nog 63 andere pups. Vorig jaar 22 september heb ik ze cadeau gekregen voor mijn verjaardag! De grootste verrassing van mijn leven. Spijtig genoeg was ze ziek van dag 1 :-( zo had ze diarree met bloed en kennelhoest bijna 4 maanden lang, longontsteking, parasieten zoals giardia, spoelwormen en was er sprake van hartwormen, heeft ze een zware allergie op vaccinaties, hoogste graad patella luxatie aan beide achterpoten, groeien haar botten scheef en gedraaid en heeft ze zware neurologische problemen!!! Ik heb besloten om Tilla een stem te geven en stem die NEE zegt tegen broodfok want Tilla is niet alleen zoals Tilla zijn er duizenden pups, sommige overleven de 22uur durende reis niet, andere sterven weken nadien in de armen van hun nieuwe families en andere zoals Tilla zijn zorgenkindjes voor het leven!!! AUB mensen geef deze dieren een stem en zeg NEE tegen broodfok!!!

Wij willen een verbod op de grote broodfokkerijen, als u kweekt mag u alleen maar 1 soort aanbieden dus geen 2 of 3 of 4 rassen, winkels zoals puppy house Boechout of hoeve hoogland en nog andere mogen geen dieren te koop aanbieden of reclame maken voor puppies te koop en als laatste wij willen een dierenpolitie!!!