Edwin mag niet uit gtst

Quoted post

Bericht van de oprichters van deze petitie:

#2380 AFSLUITEND DANK BERICHT VAN RAYNOR ARKENBOUT & VAN ONS "DE MAKERS" VAN DEZE PETITIE:

2012-01-31 19:03

Beste fans,

Na ongeveer 1,5 week is het moment gekomen om jullie nu een afsluitend dank woord te sturen. Voordat wij nog graag een paar dingen willen zeggen, ben ik heel blij dat ik jullie nu eerst, het volgende mag laten weten namens Raynor Arkenbout zelf:

"Er is een tijd van komen en gaan". Ja, dat is wel lekker makkelijk gezegd, maar wat als je het daar gewoon simpel weg niet mee eens bent? Dan onderteken je petities en geef je tegen geluiden! Ik kan bijna niet omvatten hoe mooi het gebaar is geweest dat duizenden van jullie hebben gemaakt. Mijn persoonlijkheid wilt, dankzij zijn dagdromen, levendige fantasie en impulsiviteit, nog wel eens grote gebeurtenissen volledig langs me heen laten gaan en deze laatste twee weken waren dan ook niets minder mooi en vreemd. Aangezien ik zelf al twee maanden geleden afscheid had genomen van mijn lieve collega's, kwam dit "tweede afscheid" raar bij mij naar binnen. Dat onbegrip, woede, Jullie hebben het antwoord gekregen van Endemol en ik vond het zelf een erg mooie reactie, vol complimenten en uiteraard ook de harde waarheid. Edwin is niet meer en dat zal zo blijven. Maar! Daardoor blijft Edwin voor altijd een intelligente, lieve, sociaal, soms gemene jongen en misschien is het ook wel mooi om het daar bij te laten. En ik ben zelf met een aantal dingen erg blij. De tijd bij GTST, de prachtige verhaallijnen, het geweldige karakter, de intense inpact van Edwin en het feit dat hij altijd mijn karakter zal zijn en blijven. En de toekomst dan? Tja, wat kan je van mij verwachten...... Stil zitten kan ik niet, mijn fantasie wint het erg vaak van me, ik maak muziek met vrienden, ik heb een grote mond met veel filosofische meningen en mijn haar zit nooit precies zoals ik het wil. Waar ging het ook alweer heen met dit bericht? Oh ja, ik wil jullie vooral bedanken wegens de loyaliteit als fans. En voor iedereen die aan kwam met zinnen als: "Het is maar een soap! Doe niet zo zielig!" moet ik toch mijn medelijden geven. Want het lijkt me zo jammer om je niet te kunnen overgeven aan je fantasie en je echt te laten meeslepen door een goed verteld verhaal. Je echt laten meeslepen dat je van een fictief karakter kan gaan houden, want dat is een van de mooiste dingen van verhalen! Emotie tonen is nooit zwakte maar altijd krachtig. Dus vaarwel Edwin, ik hou van je man. En nu door als Raynor Arkenbout, want die leeft nog zekersteweten!

-From Raynor With Love

Bij deze reactie sluiten wij ons graag aan. Het was een zeer bijzondere en zeer speciale week. Als fans hebben wij met elkaar zoveel kunnen doen en zoveel laten zien. En het belangrijkste is wel we dat allemaal samen hebben kunnen doen. Nadat wij begonnen waren met de petitie hebben zoveel mensen gereageerd, geholpen, hun verhalen verteld of hun emotie's getoond. In een tijd waarin alles steeds sneller moet, en we soms niet eens weten wie er naast ons woont heeft deze actie des te meer laten zien dan we als mensen echt om elkaar geven. Deze actie is door jullie met zoveel warmte en liefde omarmd, zonder jullie hadden wij nooit kunnen bereiken wat we nu wel hebben bereikt. Meer dan 5200 handtekeningen! Ook al zal het niet lijden tot de terugkeer van het personage "Edwin Bouwhuis" in GTST. Ons hoofdoel is meer dan bereikt. We wilden heel graag onze dankbaarheid,steun en respect laten blijken aan Raynor. Zoals jullie hebben kunnen lezen is er nog nooit zo massaal gereageerd na het overlijden van een fictief soap personage in GTST als nu. Dat betekend dat wij Raynor allemaal in ons hart hebben gesloten. Het personage Edwin Bouwhuis is er dan nu wel niet meer, Raynor zelf is er gelukkig wel! En van hem zullen we ongetwijfeld nog heel veel gaan horen in de toekomst. Of het nu voor de schermen is of achter de schermen of iets met muziek, het talent, de fantasie, de passie en de gedrevenheid waarmee Raynor iets kan maken, gaat vast niemand onopgemerkt voorbij. Wij hebben Raynor voor altijd in ons hart gesloten, en zijn talent gaat nog veel en veel verder dan die van de Edwin rol alleen. Wij bedanken hem voor de zeer mooie en geloofwaardige manier waarop hij de rol van Edwin heeft gespeeld in GTST en we hopen dat er nog heel veel mooie dingen op zijn weg mogen komen.

Ten slotte willen wij iedereen bedanken die hun handtekening heeft gezet, iedereen die heeft meegeholpen om de actie meer bekendheid te geven, op welke manier dan ook. Ook willen wij alle pers bedanken die er vorige week zo massaal aandacht aan heeft besteed, daardoor kreeg de actie nog meer bekendheid en kwamen er nog veel meer handtekeningen binnen. Ook willen wij Endemol en Rtl bedanken dat ze de moeite hebben willen nemen om naar ons te luisteren en ook de moeite hebben willen nemen om een zeer uitgebreid en onderbouwd antwoord te geven. Ook al is een ieder het niet eens met deze reactie misschien. En als laatste natuurlijk Raynor zelf, die vorige week in de pers er al op zo'n mooie manier op heeft willen reageren en dat wij vandaag ook een hele mooie reactie van hem hier mochten plaatsten. Ontzettend veel dank daarvoor.

Nu er een einde is gekomen aan deze actie sluit daarmee ook de petitie. Vanavond om 0:00 uur zal deze petitie worden gesloten. Jullie kunnen hem daarna nog wel even inzien maar er kunnen dan geen nieuwe reactie's meer worden geplaatst.

En dan als allerlaatste kan ik nu antwoord geven op de vraag die heel veel mensen al gesteld hebben de afgelopen dagen, gaat het bijbehorende Twitteraccount ook stoppen of toch door als fanaccount? Ik kan en mag nu zeggen dat wij doorgaan als speciaal fanaccount over Raynor Arkenbout. We zullen enkele aanpassingen doen en dan gaan we morgen verder als speciaal fanaccount voor en over hem. Dus op Twitter blijven we gewoon actief maar de petitie sluit straks.

Nogmaals iedereen ontzettend bedankt, het allerbeste toegewenst en heel graag tot op Twitter!

Met zeer vriendelijke groeten,

"De oprichters van deze petitie".

Reacties

EDWINWELUVYOU

#2383 Re: AFSLUITEND DANK BERICHT VAN RAYNOR ARKENBOUT & VAN ONS "DE MAKERS" VAN DEZE PETITIE:

2012-01-31 19:42:23

#2380: Bericht van de oprichters van deze petitie: - AFSLUITEND DANK BERICHT VAN RAYNOR ARKENBOUT & VAN ONS "DE MAKERS" VAN DEZE PETITIE:

ik vindt ook dat het mooi is geworden en dat raynor nu echt trots op zich zelf mag zijn dat hij zoiets voormekaar heeft gekeregen

 

xx

mirjam schreurs


Gast

#2388 Re: AFSLUITEND DANK BERICHT VAN RAYNOR ARKENBOUT & VAN ONS "DE MAKERS" VAN DEZE PETITIE:

2012-01-31 22:09:15

#2380: Bericht van de oprichters van deze petitie: - AFSLUITEND DANK BERICHT VAN RAYNOR ARKENBOUT & VAN ONS "DE MAKERS" VAN DEZE PETITIE: 

NEEEEEE WAAROM WILLEN JULLIE DE PETITIE NOU WEER SLUITEN :( PLEASEE LAAT DE PETITIE GEWOON BLIJVEN WIE WEET WAT ER DAN GAAT GEBEUREN ALS ER NOG MEER HANDTEKENINGEN KOMEN. WAAROM ZOU JE DE PETITIE NOU WEER SLUITEN X_X