Edwin mag niet uit gtst

Quoted post


Gast

#2359

2012-01-31 00:34

net de shortie gezien en na de begrafenis pakt Anton al Maxime in de lift, hoe bedenk je het, net zijn zoon begraven en hoppa pak maar een ander wijf....
Jongens we moeten deze idiote schrijvers stoppen want het gaat nu gewoon te ver, afhaken dus allemaal voor een paar weken...

Reacties


Gast

#2361 Re:

2012-01-31 01:03:44

#2359: - Idd ik heb het net ook gezien, noemen ze dit nou realistisch? Dit gaat gewoon echt veel te ver, en ik weet zeker dat dit alvast de voorbode is op het feit dat straks de hele familie Bouwhuis uit elkaar ligt en ook de serie verlaat als straks in mei hun contact afloopt. Ik weet niet wat voor idioote schrijvers daar nu zitten maar ze maken er werkelijk een potje van, ze verdienen geen eens kijkers meer. Dit is een schande!!! Ik kijk never nooit weer naar die k*t soap en ik hoop met mij ook vele anderen.

 

Boze kijker

#2364 Re:

2012-01-31 02:56:50

#2359: -

Ja, maar daar is waar ze hun kijkcijfers omhoog halen, door eidereen seks met elkaar te hebben.... Ze hebben het over niet realistisch om Edwin terug  te brengen, maar is dat dan wel realistisch???????? dat iedereen in de soap op het ene of andere moment seks met elkaar hebben gehad????? Dacht het niet!!!

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr