Edwin mag niet uit gtst

Quoted post


Gast

#2361 Re:

2012-01-31 01:03

#2359: - Idd ik heb het net ook gezien, noemen ze dit nou realistisch? Dit gaat gewoon echt veel te ver, en ik weet zeker dat dit alvast de voorbode is op het feit dat straks de hele familie Bouwhuis uit elkaar ligt en ook de serie verlaat als straks in mei hun contact afloopt. Ik weet niet wat voor idioote schrijvers daar nu zitten maar ze maken er werkelijk een potje van, ze verdienen geen eens kijkers meer. Dit is een schande!!! Ik kijk never nooit weer naar die k*t soap en ik hoop met mij ook vele anderen.

 

Reacties

misschien te veel een realist

#2363 Re: Re:

2012-01-31 02:17:03

#2361: - Re:

Ja de bouwhuisjes gaan er uit om plaats te maken voor weer een lading slechte acteurs maar ja dat kan ook niet anders dan met zo'n slecht schrijvers team waarvan opvalt hoe slecht het script is als het wordt gespeeld door echte acteurs, dus maar een stelletje van straat plukken en dan is het net alsof het aan de spelers ligt dat de verhaallijnen zo idioot zijn .
Kappen maar met die serie want het wordt nu echt te ongeloofwaardig ook al is het maar een simpele soap, er mag toch wel iets van normaal gedrag in zitten dacht ik zo.