Edwin mag niet uit gtst

Quoted post


Gast

#1434 Terugkeer verhaallijn

2012-01-26 11:37

Na alle aandacht in de media lijkt het me duidelijk dat Edwin terug in de serie geschreven moet worden. Daarom nog een keer mijn bedachte verhaallijn om Edwin terug te halen. Hem terug halen met een droom is niet realtisch. Dan zouden er na twee maanden teveel scènes opnieuw moeten. Het hele gebeuren is makkelijk op te lossen.

Nadat iedereen uit de kamer van Edwin was merkte Anton dan Edwin niet dood was. Het serum bleek toch iets gedaan te hebben. Edwin werd alleen niet wakker. Anton wilde de familie geen valse hoop geven en heeft Edwin over laten plaatsen.

Laat hem drie maanden uit beeld en je hebt meteen een van de bouwhuisjes lang genoeg weggelaten voor de flexwet. Na drie maanden komt Edwin bij. Dan zien we ook de scènes van anton wat die allemaal gedaan heeft. En dat hij zelfs een begrafenis heeft geregeld voor een niet dode zoon. Dat verklaard ook zijn koele afstandelijke houding nu. Hij heeft hele andere dingen aan zijn hoofd.

Het erge is dat deze keer Lucas een nieuwe liefde heeft gevonden ;-) lekker smeuïge verhaallijnen weer pfffff. Ga er bijna zelf in geloven hahahaha. Maar zoals je ziet in een soap kan alles ;-) Dus schrijvers wordt eens creatief en denk met de fans mee.

Na alle aandacht in de media lijkt het me duidelijk dat de fans boos zijn over deze beslissing. Natuurlijk gratis reclame maar dit lokt een boycot ook uit, dus of die nu zo positief gaat uitpakkken??? Ik denk het niet.

Reacties


Gast

#1435 Re: Terugkeer verhaallijn

2012-01-26 11:39:43

#1434: - Terugkeer verhaallijn

en uiteindelijk kiest lucas voor edwin :D


Gast

#1437 Re: Terugkeer verhaallijn

2012-01-26 11:41:47

#1434: - Terugkeer verhaallijn

Ik vind die echt goed

daar moet wat mee gedaan worden


Gast

#1444 Re: Terugkeer verhaallijn

2012-01-26 11:54:30

#1434: - Terugkeer verhaallijn 

 jouw verhaal is beter dan die verzonnen tweelingbroer  van mij haha,hopen dat je verhaal lijn uitkomt!!


Gast

#1449 Re: Terugkeer verhaallijn

2012-01-26 12:24:15

#1434: - Terugkeer verhaallijn

ik vindt dat we dit idee moet vol houde

voor charly mogten we ook en verhaal lijn bedenken hoe ze er uit ging waarom dan niet hoe edwin terug komt?

ik vindt dit iedee echt heel goed!!


Gast

#1457 Re: Terugkeer verhaallijn

2012-01-26 13:00:47

#1434: - Terugkeer verhaallijn 

 Dat is inderdaad ook een goeie!! Tenslotte is zoiets ook al eerder gebeurt in de soap wereld.

En mensen doen rare dingen en dat zou voor de acteurs ook een hoop werk schelen. En het is mogenlijk ivm de flexwet Kunnen we niet stemmen op jou verhaal! Goed over na gedacht. Ik dacht dat ik ook crea was maar vind jou verhaal ook goed. Ik wist zelf niet dat ze de opnames twee maanden van te voren al opnemen. Weer iets bij geleerd.

GOED VERHAAL!!!!!!!!!!!!!!


Gast

#1626 Re: Terugkeer verhaallijn

2012-01-26 17:19:39

#1434: - Terugkeer verhaallijn

erg goed idee moet je naar de schrijfers stuuren


Gast

#1938 Re: Terugkeer verhaallijn

2012-01-27 12:04:02

#1434: - Terugkeer verhaallijn

Dit vind ik het beste plot. Ik vind het namelijk ook heel vreemd dat Anton zo afstandelijk doet, en dit zou dat wel verklaren... Laten we het hopen!

x__Linda

#1988 Re: Terugkeer verhaallijn

2012-01-27 17:54:22

#1434: - Terugkeer verhaallijn

deze lijkt me het beste!