€200 en nog veel meer: GEEN STIJL

Quoted post


Gast

#2179 linda

2012-01-18 18:16

Ik lees veel berichten over niet kunnen werken ik loop zelf bij de ggz en er zijn daar echt wel mensen die kunnen werken het is eerder het willen werken of het niet willen werken
de ene zal meer aankunnen dan de andere en de lat hoger liggen voor zichzelf dan de ander
maar wat er nu gebeurd is dat mensen worden afgekeurd en nooit meer aan het werk gaan dat is verkeerd voor iedereen is het verschillend maar nooit meer kunnen werken dat gaat er bij mijn niet in je ken aangepast werk zoeken of in een sociale werkplaats en net hoeveel uur wat jij aankan als je op de activiteitencentrums kijk zitten mensen de hele dag te roken of te drinken op een stoel te zitten daar knap je echt niet van op als je bezig bent heb je afleiding
en zal je eerder opknappen verder worden er spelletjes gedaan of uitstapjes dat is even leuk maar ze kunnen beter voor dat geld therapien aanbieden of begleiding naar aangepast werk of wat jij nodig hebt en als deze dingen gebeuren zullen vele mensen opknappen want nu blijfen vele mensen stil staan of komen niet meer aan de bak horen nergens bij dus er zitten ook goede dingen aan de bezuinigen ze zullen het nu met minder geld moeten doen en met betere plannen moeten komen wat beter werkt want dat er van de belastingbetaler maar leuke dingen worden gedaan dat ken niet bied therapien werkplekken cursussen aan daar is het geld voor bedoelt en niet voor een leuk dagje weg

Reacties

ptss is not nice, believe me.

#2207 Re: linda

2012-01-23 14:31:48

#2179: - linda

U praat over een zeer klein aantal mensen, jammer! Er zijn zeer veel patienten die wel werken of toch zeker minimaal vrijwilligerswerk doen, de aantallen die u in de opvang tegen komt zijn maar de bekende druppel, en waar baselt u over, over dat dagje uit, ik weet niet waar u dat opgevangen hebt, of is het misschien zo dat de patientenvereniging van de u bewuste GGZ dat geoganiseert heeft, daat kan ik inkomen, maar daar moeten die mensen ook een eigen bijdragen aanleveren, er zijn er legio die daardoor niet mee kunnen.
Ik vindt uw reactie erg makkelijk en zeker niet onderbouwd met feiten, zonde dat als u aan de zijlijn staat zoals u zegt om zulke meningen neer te plempen zonder u eens goed in de materie te verdiepen.