Gelovigen aanvaarden het Woord

Quoted post


Anonymous

#43 Re:

2011-12-27 21:10

#42: -

Beste,

Adolf Hitler zal wellicht ook wel enórm rotte mensen zijn tegengekomen die toevallig ook jood waren. Gaf dat hem het recht deze hele groep mensen te vervolgen? Natuurlijk niet!

In elk geval, ikzelf heb dezelfde situatie meegemaakt. Mijn moeder en mijn broer zijn moeten verhuizen naar een vluchthuis. Het was een periode van pure miserie in mijn leven. Als er toen niet een warme kerkgemeenschap was om ons op te vangen, en het waren de priesters die hiervoor het initiatief namen, dan hadden we het nooit gehaald. Ik zal dit nooit vergeten!

Ik vind het jammer dat jij het tegendeel hebt meegemaakt. Maar moeten alle christenen hiervoor gestraft worden? En trouwens, het christendom draait niet om die rotte pastoor. Het christendom draait rond Jezus. De Zoon van God die Liefde is. En ook van jou houdt...

Reacties


Gast

#45 Re: Re:

2011-12-28 10:43:32

#43: - Re:

Waarom mocht ik dan niet meer verder studeren??? Nog geen enkel persoon heeft daarop kunnen antwoorden. Waarom moesten we verhuizen??? Waarom zweeg de bisschop??? 1 rotte pastoor. Een hypocriete boel ja.