verbod op het houden van hond na dodelijk bijtincident

Quoted post

pitbullbiker

#135 Re:

2016-07-13 07:37

#26: -  

 geef maar haar naam door aan ons en haar adres, dan lossen wij dat ernstig pronleem op. De hond kan er in feite niks aan doen, het probleem lig bij deze arrogante vrouw. Zij had maatregels moeten treffen door o.a. de hond te muilkorffen , aan een korte lijn moeten houden niet langer als 1 meter en drukke plekken waar anderen honden lopen moeten vermijden. Ik hoorde dat het om een ex gemeente raadslid gaat dus zij heeft een vrijbrief en mag alles doen wat door de wet verboden is. Ik bezit zelf 2 pitbulls en een bengaalse kat. Die pitbulls van mij die hebben nog nooit een hond of een ander dier gegrepen, mijn honden zijn kind vriendelijk, dier vriendelijk en super sociaal. Ik hou tijdens mijn wandelingen altijd rekening met anderen honden bezitters en spelende kinderen. Ondanks mijn honden goed luisteren er kan altijd wel wat gebeuren. Ik woon zelf ook in ede en ik behoor tot een organisatie die dierenbeulen een bezoekje brengt en mensen die doel bewust hun hond of honden anderen honden laten aanvallen. Wij sporen dit soort mensen in het hele land op of het nu gaat om honden of om anderen dieren , wij komen inchet belang van alle dieren op.

Reacties

gast

#145 Re: Re:

2016-07-13 11:17:31

#135: pitbullbiker - Re:  

 Held! goed bezig! :)