ontslag hoofdelijk aansprakelijkheid hypotheek

Quoted post

Wilma Huisman
De auteur van deze petitie

#13 Re: Zielig of dom?

2011-10-29 14:57

#12: Vrijheid Veroorzaakt Verantwoordelijkheid - Zielig of dom? 

 deze reactie kennen we inmiddels wel. Het maakt niet uit wat je doet en hoe je het regelt er zijn altijd benadeelde partijen. De huizenmarkt werkt niet echt mee op het moment en het feit dat exen die in huizen blijven zitten terwijl jij alles intussen regelt met de bank en advocaat helpt blijkbaar ook niet aangezien mijn ex en nog veel meer exen de huizen kapot maken zodat de ander voor de schulden kan opdraaien. Ze kijken naar wie het meeste geld binnenbrengt en daar gaat de bank uiteindelijk ook alles halen en dat moet niet kunnen. Tevens moet degene die het huis wilt verkopen medewerking krijgen. En dat is iets waar het ook nogal aan schort.

En wat betreft een duur huis kopen. Dit huis is en was niet duur. We hadden zeker geen tophypotheek. Dit huis hebben wij namelijk uit een bankverkoop gekocht. Uit de taxatie van de bank blijkt ook dat ik er al jaren niet meer woont en dat er enorme beschadigingen aan het huis zijn gemaakt. Aangezien ik er nog geen jaar gewoond hebt blijkt dat ik het niet gedaan heb en tevens ook uit getuigenverklaringen.

Dus aan dit soort commentaar hebben we niks en veroordeel pas iemand als je weet hoe het verhaal van top tot teen in elkaar steekt.

Reacties


Gast

#14 Re: Re: Zielig of dom?

2011-10-30 22:44:42

#13: Wilma Huisman - Re: Zielig of dom?

Ik veroordeel niemand. En ik zie de problemen wel. Vraag is alleen wie daar de dupe van moet worden? JIJ hebt toch je financiële lot aan je ex-verbonden? Waarom moet de bank daar de dupe van worden?

Dineke

#29 Re: Re: Zielig of dom?

2015-03-15 16:25:30

#13: Wilma Huisman - Re: Zielig of dom? 

 Hoi Wilma,

ik voel met je mee, dat huis...ik woon nu al drie jaar in een huurwoning met de kinderen alleen..

Mijn ex weigert de woning te koop te zetten. Hij kan de hypotheek niet over nemen. Er is nu achterstand aan het ontstaan.

Vorig jaar van de rechtbank het volrecht ontvangen om de woning te eenzijdig te koop te zetten. Maar we hebben NHG, en de ex wil er niet aan meewerken het NHG aan te vragen. Dus kan ik afstevenen op een restschuld van zoiezo 40000 euro en/of een gang naar de rechter voor elk bod wat mijn ex van de hand wijst, maar wat ik wel zou willen accepteren....

Het is zo oneerlijk!

Zielig voor ons! Niet dom!

Groetje en sterkte met de petitie!