Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Quoted post


Gast

#1205

2011-10-27 17:00

Ik lees net het streekblad en wat onder politie begeleiding naar huis.(ehct zwaar over dreven dit alles) ik kwam bij het stadhuis op een informatie avond en werd vanaf het begin van het centrum bijna begeleid als een demonstrant die heel wat ging doen nu weet ik wat een suporter voelt bij een wedstrijd voor het streekblad het was voor mij dus ook een vorm van bedreiging maar wedhouder Speel kon gewoon naar huis maar dit staat beter in de krant en kan gebruikt worden als kijk ze proberen metgeweld hun zun tekrijgen voor die verslagever heb ik een kleine hint een verhaal heeft twee kanten jammer dat je maar 1 kant kan schrijven was je pen op . of je batterij van je telefoon .

Reacties


Gast

#1207 Re:

2011-10-27 17:49:28

#1205: -  

 Ja, ik heb ook het streekblad gelezen over de ge"Speel"de beveiliging. Het schunnige is nog dat ze bij iedere berichtgeving meer gaan overdrijven. Dit keer is de kop zelfs: wethouder belaagd. Belachelijk.Dit bericht is door een politiewoordvoerder in de Telegraaf al tegengesproken. Dus wel bij de les blijven Streekblad. Belangen verdedigen heet dus tegenwoordig belagen.

Overigens: uitslag poll: maar liefst 80% is tegen de komst van de moskee!!! Dat zegt wel genoeg.

80% VERENIG U en kom samen op voor onze belangen!!!!

Gast

#1212 Re:

2011-10-27 19:38:54

#1205: -

De 2e  informatie avond was op 19 oktober. Vandaag is het de 27e dus (te) laat en nog erger foutief nieuws. Stond al geruime tijd op Zoeternieuws dat de wethouder NIET bedreigd was  volgens  een politiewoordvoerder. Het sreekblad heeft zijn werk dus niet goed gedaan. Een rectificatie zou dus op zijn plaats zijn.