MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)

Quoted post


Gast

#2226

2016-04-30 05:52

Ik heb deze petitie getekend omdat ik het met mijn inkomen van €910.00 niet meer naar een arts durf te gaan omdat je na de tijd een torenhoge na rekening krijgt die ik niet kan betalen. Ik werk 23 uur en wordt aangevuld door de Gemeente omdat ik te "oud" ben voor een werkgever , ben bijna 50 jr, en ik daardoor te duur ben voor een werkgever. Het aller ergste vind ik nog dat het geld niet eens naar onze bejaarde mensen gaat , juist de mensen die ons land hebben opgebouwd, en die letterlijk en figuurlijk in de kou komen te staan. De Nederlandse regering moest zich doodschamen voor hun praktijken.

Reacties


Gast

#2228 Re:

2016-04-30 06:06:56

#2226: -  

 Hallo, ik ben het met u eens! Ik ben ook 50, alleenstaande ouder en met de zorg voor 2 kinderen (een inmiddels en gelukkig uit huis) waarvan de zorg voor 1 kind nooit ophoudt want verstandelijke beperking. Toeslagen vallen weg. Dit kind heeft zolang hij op school zit (nog maar 1 dag) geen inkomen. Ik mag dit allemaal van iets meer dan 1000 euro in de maand oplossen. binnenkort krijgt hij een EEG en MRI (omdat hij een aantal uitvallen heeft gehad). Hij heeft zwakke knieen. Een brace kan worden aangemeten. Kosten meer dan 200 euro. Hoe ga ik dit betalen????Ze hebben mooi praten in den haag. Ik schaam me dat ik Nederlander ben. Er zijn mensen die hun zakken vullen terwijl dit geld naar de zorg zou moeten. Mooie democratie. Ik wens u heel veel sterkte. Het enige wat we kunnen doen is onze stem laten horen

 




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...