Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Quoted post

Johann van der Veere

#885 Re: Re: Re: Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte / #870

2011-10-15 03:01

#876: Segwaert - Re: Re: Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte / #870 

Volgens mij woon jij niet in de betreffende wijk anders was je 'pseudoniem' wel correct gespeld. 

Kom wees eens eerlijk, uit welke plaats kom je zelf en wat is je beweegreden om hier je mening te ventileren?

Reacties

Seghwaert

#887 Re: Re: Re: Re: Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte / #870

2011-10-15 10:05:55

#885: Johann van der Veere - Re: Re: Re: Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte / #870

Ten eerste ben ik een U. Ten tweede heeft  U kunnen zien ( gezien mijn vorige reacties) dat ik ditmaal idd een een h vergeten ben , tikfoutje dus, ten derde woon ik wel degelijk in Seghwaert, en ten vierde ventileer ik mijn mening omdat ik (nog) in een vrij land woon en zelf bepaal of ik wel of niet op een  item reageer.  Dat gaat U niets aan!  Rest mij de vraag: waarom wilt U eigenlijk zoveel van mij weten? Zijn mijn reacties zo bedreigend voor U dat  U probeert mijn gegevens te achterhalen ?

Gast

#898 Re: Re: Re: Re: Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte / #870

2011-10-15 12:11:19

#885: Johann van der Veere - Re: Re: Re: Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte / #870 

Alle mensen hebben het RECHT om zich in deze discussie te mengen, willekeurig waar ze vandaan komen, willekeurig wat hun motivatie is. Dat is democratie.

Voor de duidelijkheid: Mensen discuseren én verenigen zich hier omdat zij tegen een besluit zijn wat op ondemocratische wijze tot stand is gekomen en waarbij het multiculti gelul slechts één partij dient, de integratie wordt tegengewerkt en onrust en agressie juist wordt bevorderd.

Ook u bent dus vrij om uw mening te geven, maar liever op inhoud en niet op spel- of typfouten. Als mogelijke infiltrant  is dit gedrag nu al een aanfluiting. Indien dit niet zo is, laat u zelf dan met goede voor- of tegenargumenten horen.