Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Quoted post

Gast

#898 Re: Re: Re: Re: Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte / #870

2011-10-15 12:11

#885: Johann van der Veere - Re: Re: Re: Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte / #870 

Alle mensen hebben het RECHT om zich in deze discussie te mengen, willekeurig waar ze vandaan komen, willekeurig wat hun motivatie is. Dat is democratie.

Voor de duidelijkheid: Mensen discuseren én verenigen zich hier omdat zij tegen een besluit zijn wat op ondemocratische wijze tot stand is gekomen en waarbij het multiculti gelul slechts één partij dient, de integratie wordt tegengewerkt en onrust en agressie juist wordt bevorderd.

Ook u bent dus vrij om uw mening te geven, maar liever op inhoud en niet op spel- of typfouten. Als mogelijke infiltrant  is dit gedrag nu al een aanfluiting. Indien dit niet zo is, laat u zelf dan met goede voor- of tegenargumenten horen. 

Reacties

Gast

#899 Re: Re: Re: Re: Re: Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte / #870

2011-10-15 12:16:40

#898: - Re: Re: Re: Re: Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte / #870 

Even als 'buitenstaander' ik snap de discussie eigenlijk niet zo goed?

Is er geen sprake van een misverstand.. ik zie inderdaad staan dat de ene 'Gast' zegt tegen de ander.. maar ik denk niet dat dat rot bedoeld was?! Dat komt omdat er linksboven iedere post 'Gast' staat..

Laten we elkaar steunen ajb

Johann van der Veere

#904 Re: Re: Re: Re: Re: Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte / #870

2011-10-15 12:37:20

#898: - Re: Re: Re: Re: Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte / #870 

Quote 'Gast': Indien dit niet zo is, laat u zelf dan met goede voor- of tegenargumenten horen.

Eén van de argumenten staat al hierboven: o.m. hoeveel mensen gaan er in een stads- of pendelbus, waarde Gast.

Anoniem

#905 Re: Re: Re: Re: Re: Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte / #870

2011-10-15 12:37:53

Heel goed geschreven en duidelijk geformuleerd!  Ik heb respect voor deze Seghwaert mede omdat hij/zij de connectie met wethouder P.v.Domburgh , dus Gemeente heeft, op deze site heeft gemeld!! En dat deze Johann met de reakties van deze Seghwaert problemen heeft is wel duidelijk. Dankjewel Seghwaert!