Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Quoted post

Akkerdreef-bewoner

#283

2011-10-11 17:06

Zojuist een brief van de Groep SIP in de bus gekregen.
Hoewel ik ook tegen de komst van een moskee ben en de petitie al lang heb getekend, vraag ik me wel af wie er achter dit SIP zit?? Jammer dat er helemaal geen afzender op staat.
Als je zo graag wilt dat mensen zich verenigen, maak jezelf dan ook bekend.
Maar ik moet zeggen, je krijgt als gemeenschap wat je verdient. Laten we wel wezen, echt gezellig is het hier in Seghwaert nou ook weer niet. Al die chagrijnige koppen op straat, mensen die tegen je aanrammen in het winkelcentrum, niemand die je groet, ik heb het zelf nog wel 'ns geprobeerd, maar helaas zonder resultaat. En dat heeft niets met allochtonen te maken. Puur de Zoetermeerse onbeschoftheid. Hoe zou dat toch komen?? Misschien de gezellige haagse mentaliteit die hier geimporteerd is? Met of zonder moskee, Zoetermeer is het afvoerputje van Zuid-Holland geworden. En daar zijn we zelf EN de gemeente verantwoordelijk voor. Dus wie weet wordt die moskee wel de kroon op het werk: welkom in de achterstandsbuurt!



Reacties

Onee geen moskee

#290 Re:

2011-10-11 17:58:46

#283: Akkerdreef-bewoner -  

 

Ik denk dat u een verkeerd beeld heeft . Heb altijd aanspraak en ken iedereen. U kijkt te donker naar de dingen. Maar bij plaatsing van de moskee verslechtert de buurt wel . Als u nu al de buurt niks vind ,wat moet het dan worden als de moskee komt.....
peace

#291 Re:

2011-10-11 18:06:31

#283: Akkerdreef-bewoner -  

Ook al loop je rond met een chagrijnige kop, dat betekent nog niet dat deze mensen dan maar verdienen om te maken te moeten krijgen met een moskee, overlast,haatdragend geloof, criminaliteit en parkeeroverlast. Zo'n logica heb ik nog nooit gehoord. Hier worden ze vast chagrijniger van.


Gast

#294 Re:

2011-10-11 18:26:04

#283: Akkerdreef-bewoner -

SIP is een groep bewoners in de omgeving van het voorgenomen plan!

Zij zijn zeer gematigd maar ongerust, over de manier van presentaite door de gemeente Zoetermeer eigenlijk geen presentatie maar verassingsplan.

Om de boel niet te laten escaleren houden zij nog even anonimiteit, niet fanatiek wel bescheiden en voorzichtig.

Zij blijven waarschijnlijk niet anoniem, zodra de gemeente serieus wordt en haar verantwoordelijkheden naar bewoners laat blijken komt alles goed.

Bewoner bij de Akkerdreef


Gast

#300 Re: SIP

2011-10-11 19:29:46

#283: Akkerdreef-bewoner -  

 Ik hoef niet te weten wie ze zijn maar waar ze voor staan

Jan Paul

#322 Re:

2011-10-11 20:58:49

#283: Akkerdreef-bewoner -

Beste Akkerdreef-bewoner,

als je zo'n voorstander bent van bekendheid van initiatiefnemers waarom verschuil je jezelf dan achter "Akkerdreef-bewoner"?

Ik ben het met je eens dat er meer bekendheid moet komen van én de initiatiefnemers én de vele commentators in deze discussie.  De hardste schreeuwers in deze discussie of in ieder geval de meeste daarvan verschuilen zich achter "gast" of een pseudoniem.

Wat die gezelligheid betreft ben ik het niet met je eens. Ik denk dat je krijgt wat je laat zien of uitstraalt en waar je de mensen in je directe omgeving op aanspreekt.