>> Bewoners Spijkenisse - Tegen komst Asielzoekerscentrum ! <<
Quoted post
Gast |
#10 Re: Re:2016-03-05 10:54Klopt, niet één, maar vele honderduizenden vinden dat vluchtelingen maar ergens anders een veilig onderkomen moeten zoeken en anders maar moeten verrekken aan de grenzen van Europa. Macedonië, Calais. Dus doe maar niet zo hypocriet. De huidige realiteit leert echter dat nogal wat politici maar al te graag LIEGEN over wie nu precies asiel aanvraagt. Er is geen sprake van een OVERGROOT merendeel "gelukszoeker" zou zijn, zoals Geert Wilders, Frans Timmermans en Diederik Samsom beweren, juist het tegenovergestelde. Vertel eens wat de vluchteling zoal GRATIS in hun schoot geworpen krijgen? En vertel ook eens wat er zo vreselijk aantrekkelijk is aan onze uitkeringen dat gelukszoekers hiervoor hun leven op het spel willen zetten en duizenden euro's betalen voor de reis hiernaartoe om hier dan uiteindelijk van dezelfde uitkering te mogen genieten waarmee Neder;andse gezinnen naar de voedsel- en kledingbank moeten? Is dat het grote geluk dat die mensen volgens jou zoeken? Is dat het Nederlandse goud? De keiharde cijfers bewijzen dat het een fabeltje is dat asielzoekers crimineler zouden zijn of iemands veiligheid in gevaar zouden brengen. Hoeveel brandbommen hebben asielzoekers tot nu toe naar mensen buiten de AZC's gegooid? Ik lees wel wekelijks in de krant dat de "bezorgde burger" er één naar asielzoekers en AZC's gooit. Hoeveel dreigbrieven hebben asielzoekers naar politici en hun kinderen gestuurd? Ik lees wel wekelijks in de krant dat de "bezorgde burger" er rondstuurt. Hoeveel varkenslijken hebben asielzoekers in bpmen gehangen, ruiten ingegooid, hakenkruizen geschilderd, auto's in brand gestoken, kogelbrieven gestuurd, gebouwen vernield? Ik lees dat wel wekelijks in de krant over de "bezorgde burger". Waarom ben jij niet bang voor de juiste mensen, voor het krapuul dat daadwerkelijk crimineel en terroristisch bezig is, dat onze cultuur en normen en waarden overboord gooit om hun onbeduidende willetje erdoor te drijven? Waarom blijf je zo hardnekkig liegen over onschuldige mensen? Omdat je anders je zin niet krijgt? Dan moeten anderen maar bloeden, verrekken, kreperen voor o zo belangrijke jij?
|
Reacties
Franky van Santen De auteur van deze petitie |
#15 Re: Re: Re:2016-03-05 16:21:36Dit is duidelijk de reactie van een persoon met een bekrompen kijk op de realiteit. In het hele betoog zie ik niets terug over de geweld incidenten, verkrachtingen, agressie tegen hulpverleners en de zelfs omgekomen hulpverleners. Ik zie ook nergens in het betoog de problemen met de huisvesting van onze eigen burgers, die op jaren lange wachtlijsten staan voor een betaalbare huurwoning, en nu nog langer moeten wachten op een woning omdat de asielzoekers voorang krijgen. Nergens in het betoog zie ik iets over de bezorgde ouders van kinderen in de omgeving van asielzoekers centra. Ook zie ik nergens in het betoog iets gemeld worden hoe "dankbaar" en hoeveel "respekt" deze "vluchtelingen" hebben voor het geen wat ze door de Nederlandse burgers geboden wordt. Nederlandse burgers die veel en lang belasting betaald hebben, en zich daar nog steeds kapot voor werken. Hoe zat het ook alweer met de ontwikkelingen in Calais ? De gebeurtenissen in Keulen ? De compleet geislamitiseerde wijk in Londen ? Heb je ook wel eens gekeken naar opsporing verzocht ? Verbazingwekkend dat mensen van noord Afrikaanse afkomst toch hoog scoren op de crimminale "hit-lijsten" ?! Ik vraag me hier bij dit betoog ernstig af over welke "keiharde" cijfers hier gesproken wordt. De uitspraken van "vluchtelingen" die de Islamitische cultuur aanhangen en verheerlijken zijn zeker ook aan je "aandacht" ontsnapt,... waarin ze duidelijk stellen dat democratie NIET in hun cultuur past !Laat ik het dan maar niet verder hebben hoe hun vrouwen behandelen. Over één ding kan ik het met je eens zijn,... dat ONZE normen en waarden, gebruiken, tradities, ONZE cultuur,... momenteel door het huidige kabinet overboord worden gegooid. Maar bang voor deze "leidende" politici ben ik niet, die zijn bij de volgende verkiezingen uit-geregeerd ! Bang ben ik verder voor niemand en daarom kom ik open voor mijn mening uit, en verberg mijn naam niet achter "gast" Dus kan ik me hierbij afvragen wie hier nu bang is ? Verder lieg ik niet over "ontschuldige" mensen,... ieder die vlucht voor zijn leven verdiend een veilige thuishaven. En echte vluchtelingen zullen altijd dankbaar zijn voor het geen wat ze geboden wordt, en zullen ten alle tijden respekt tonen voor diegenen die ze dat bieden. Helaas leerd de huidige realiteit en situatie in ONS land wat anders. |
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Gort over de grens moet blijven.
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Respecteer de euthanasiewet
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
VTM, blijf Lili & Marleen uitzenden!
5744 Gemaakt: 2025-08-18
Red Onze Motocross Oefenterreinen in België
1951 Gemaakt: 2025-07-23
NEE tegen een AZC Hoorn
1866 Gemaakt: 2024-09-21
Kortsnuiten Blijven Bestaan
3670 Gemaakt: 2024-10-23
Een volwaardig Medisch Centrum terug in Nissewaard is een must
460 Gemaakt: 2025-08-12
STOP de waanzin voor een TIJDELIJKE snelweg ivm werken aan de A8 te Halle!!
743 Gemaakt: 2025-08-03
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
3821 Gemaakt: 2024-07-07
Nee, Trump is de Nobelprijs voor de Vrede niet waard
236 Gemaakt: 2025-08-10
Online stemmen ALV BEN
97 Gemaakt: 2025-08-22
Behoud Pink Dream op Bijltjespad!
93 Gemaakt: 2025-08-20
Breng het oude Kruidvat kraamverband terug. Voor kraamvrouwen én vrouwen met hevige menstruatie!
86 Gemaakt: 2025-08-15
Respect or Revolt
76 Gemaakt: 2025-08-22
Motie BEN
186 Gemaakt: 2025-08-14
Steun de Buurderij in Gent (Baarle)!
1431 Gemaakt: 2025-04-08
Stop geweld tegen vrouwen: zelfverdediging op school en vergoed in het basispakket
38 Gemaakt: 2025-08-22
Veilige omheinde hondenlosloopzone bij de Asterdplas in Breda
229 Gemaakt: 2025-08-10
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65846 Gemaakt: 2023-01-17
Behoud van de clubs in Dienstencentrum Victor De Bruyne, te Hoboken
58 Gemaakt: 2025-08-14
de Tuinwijk terug leefbaar maken
20 Gemaakt: 2025-08-20
Geen 17.7 hectare glastuinbouw Marisbaan
35 Gemaakt: 2025-07-22