>> Bewoners Spijkenisse - Tegen komst Asielzoekerscentrum ! <<

Gast

/ #10 Re: Re:

2016-03-05 10:54

#6: Franky van Santen - Re:  

Klopt, niet één, maar vele honderduizenden vinden dat vluchtelingen maar ergens anders een veilig onderkomen moeten zoeken en anders maar moeten verrekken aan de grenzen van Europa. Macedonië, Calais. Dus doe maar niet zo hypocriet.

De huidige realiteit leert echter dat nogal wat politici maar al te graag LIEGEN over wie nu precies asiel aanvraagt. Er is geen sprake van een OVERGROOT merendeel "gelukszoeker" zou zijn, zoals Geert Wilders, Frans Timmermans en Diederik Samsom beweren, juist het tegenovergestelde.

Vertel eens wat de vluchteling zoal GRATIS in hun schoot geworpen krijgen? En vertel ook eens wat er zo vreselijk aantrekkelijk is aan onze uitkeringen dat gelukszoekers hiervoor hun leven op het spel willen zetten en duizenden euro's betalen voor de reis hiernaartoe om hier dan uiteindelijk van dezelfde uitkering te mogen genieten waarmee Neder;andse gezinnen naar de voedsel- en kledingbank moeten? Is dat het grote geluk dat die mensen volgens jou zoeken? Is dat het Nederlandse goud?

De keiharde cijfers bewijzen dat het een fabeltje is dat asielzoekers crimineler zouden zijn of iemands veiligheid in gevaar zouden brengen. Hoeveel brandbommen hebben asielzoekers tot nu toe naar mensen buiten de AZC's gegooid? Ik lees wel wekelijks in de krant dat de "bezorgde burger" er één naar asielzoekers en AZC's gooit. Hoeveel dreigbrieven hebben asielzoekers naar politici en hun kinderen gestuurd? Ik lees wel wekelijks in de krant dat de "bezorgde burger" er rondstuurt. Hoeveel varkenslijken hebben asielzoekers in bpmen gehangen, ruiten ingegooid, hakenkruizen geschilderd, auto's in brand gestoken, kogelbrieven gestuurd, gebouwen vernield? Ik lees dat wel wekelijks in de krant over de "bezorgde burger". Waarom ben jij niet bang voor de juiste mensen, voor het krapuul dat daadwerkelijk crimineel en terroristisch bezig is, dat onze cultuur en normen en waarden overboord gooit om hun onbeduidende willetje erdoor te drijven?

Waarom blijf je zo hardnekkig liegen over onschuldige mensen? Omdat je anders je zin niet krijgt? Dan moeten anderen maar bloeden, verrekken, kreperen voor o zo belangrijke jij?