>> Bewoners Spijkenisse - Tegen komst Asielzoekerscentrum ! <<

Franky van Santen
De auteur van deze petitie

/ #15 Re: Re: Re:

2016-03-05 16:21

#10: - Re: Re:  

Dit is duidelijk de reactie van een persoon met een bekrompen kijk op de realiteit. In het hele betoog zie ik niets terug over de geweld incidenten, verkrachtingen, agressie tegen hulpverleners en de zelfs omgekomen hulpverleners. Ik zie ook nergens in het betoog de problemen met de huisvesting van onze eigen burgers, die op jaren lange wachtlijsten staan voor een betaalbare huurwoning, en nu nog langer moeten wachten op een woning omdat de asielzoekers voorang krijgen. Nergens in het betoog zie ik iets over de bezorgde ouders van kinderen in de omgeving van asielzoekers centra. Ook zie ik nergens in het betoog iets gemeld worden hoe "dankbaar" en hoeveel "respekt" deze "vluchtelingen" hebben voor het geen wat ze door de Nederlandse burgers geboden wordt. Nederlandse burgers die veel en lang belasting betaald hebben, en zich daar nog steeds kapot voor werken. Hoe zat het ook alweer met de ontwikkelingen in Calais ? De gebeurtenissen in Keulen ? De compleet geislamitiseerde wijk in Londen ? Heb je ook wel eens gekeken naar opsporing verzocht ? Verbazingwekkend dat mensen van noord Afrikaanse afkomst toch hoog scoren op de crimminale "hit-lijsten" ?!  Ik vraag me hier bij dit betoog ernstig af over welke "keiharde" cijfers hier gesproken wordt.

De uitspraken van "vluchtelingen" die de Islamitische cultuur aanhangen en verheerlijken zijn zeker ook aan je "aandacht" ontsnapt,... waarin ze duidelijk stellen dat democratie NIET in hun cultuur past !Laat ik het dan maar niet verder hebben hoe hun vrouwen behandelen.

Over één ding kan ik het met je eens zijn,... dat ONZE normen en waarden, gebruiken, tradities, ONZE cultuur,... momenteel door het huidige kabinet overboord worden gegooid. Maar bang voor deze "leidende" politici ben ik niet, die zijn bij de volgende verkiezingen uit-geregeerd !

Bang ben ik verder voor niemand en daarom kom ik open voor mijn mening uit, en verberg mijn naam niet achter "gast"  Dus kan ik me hierbij afvragen wie hier nu bang is ?

Verder lieg ik niet over "ontschuldige" mensen,... ieder die vlucht voor zijn leven verdiend een veilige thuishaven. En echte vluchtelingen zullen altijd dankbaar zijn voor het geen wat ze geboden wordt, en zullen ten alle tijden respekt tonen voor diegenen die ze dat bieden.  Helaas leerd de huidige realiteit en situatie in ONS land wat anders.