AZC Horaplantsoen

Quoted post

Gast

2016-02-19 21:19

Ede bestaat voornamelijk uit Tokkies , aanhangers van Johannes Calvijn en nog wat randfiguren. Zeker niet de mensen die moeten oordelen over de komst van een AZC. Richt je gewoon weer op je zielige waardeloze kleinburgelijke leventje. Ga op zaterdag lekker met je hogedrukreiniger spelen of was je auto. Of misschien nog beter, ga eens wat nuttigs doen met je leven. Het feit dat jullie zo bezig zijn met de komst van een paar vluchtelingen zegt iets over jullie lege bestaan en bekrompen gedachten. Doe eens iets voor een ander. Zet je in voor een goed doel, weet ik veel, ga rommel opruimen in het bos, geef eens echt aandacht aan je kinderen. Wanneer heb je voor het laatst echt iets leuks met ze gedaan? En dan bedoel ik niet een binnenspeeltuin. Geef je vrouw een massage, borstel je hond eens goed, lees eens een goed boek. Maar laat de keuze voor de komst van een AZC over aan mensen die er echt verstand van hebben. Alleen al aan de opmerkingen op deze site kunnen we opmaken dat het gros een IQ heeft wat ongeveer gelijk is aan dat van een Enka bewoner. 

Reacties

Gast

#80 Re:

2016-02-20 16:25:08

#79: -  

Dit soort arrogantie is precies de reden wat maakt dat mensen schoon genoeg hebben de huidige politiek en zijn besluitvorming. Verder houd ik de eer aan mezelf en zal ik niet ingaan op je minachting. De tijden zijn in ieder geval veranderd en daarin kom je niet meer weg met je decadentie. 

#83 Re:

2016-02-24 08:47:08

#79: -  

Uw reactie zegt veel meer over u dan over een Edenaar / Enka-bewoner.  

In ieder geval wil ik u bedanken voor al uw vooroordelen en uw mening. Ben toch erg benieuwd wie u kent vanuit Ede om zo'n mening te hebben.