Zeg NEE tegen asielzoekers in Albrandswaard!

Quoted post

Joost de Vries

#60 Anoniem tegen komst van onbekenden....?

2016-02-05 10:36

Met verontwaardiging las ik gisteravond deze brief, welke op mijn mat lag in Poortugaal.

Een 'bezorgde buur' die zijn/haar buren opriep om in actie te komen met betrekking tot 'vreemdelingen'. En dit alles omdat deze buurman/buurvrouw bang is dat asielzoekers naast hem/haar komen wonen...

Het begint bijna op een trend te lijken. Komt er een AZC in iemands gemeente of worden er mensen(!) uitgenodigd uit een ander land (met oorlog en verderf) om in een gemeente te komen wonen, dan staat er iemand op om anderen te bewegen in opstand te komen hiertegen. Waarom? Komt het asociale in mensen ineens op? Wees juist trots dat je woont in het mooie Poortugaal en dat wij(!) gastvrij zijn naar mensen die het nodig hebben...Vertel mij het maar...

De brief wordt afgesloten met een oproep met een anoniem aanspreekpunt voor al zijn/haar buren, namelijk "bezorgde buur". Toch handig om te weten wie je moet aanspreken als je over dit onderwerp wil praten. Daarentegen is de eerste ondertekenaar van deze online petitie ook niet echt gemakkelijk te vinden...Aangezien hij/zij zichzelf benoemt als "De ondertekenaar heeft besloten zijn/haar naam niet te openbaren op het internet."

 

Reacties

geen azc

#62 Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....?

2016-02-05 10:47:47

#60: Joost de Vries - Anoniem tegen komst van onbekenden....? 

 Je bent echt wereldvreemd dat je nog steeds geloof dat ze uit oorlogsgebieden etc komen , het is dat we deze brief hebben gehad anders wist bijna niemand van het vuile spelletje wat er nu gespeeld word.

 

Geen asielzoekers in albrandswaard !


Gast

#102 Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....?

2016-02-05 15:07:26

#60: Joost de Vries - Anoniem tegen komst van onbekenden....? 

 

 mooi weten we gelijk waar de eerste asieleisers kunnen plaatsen kan ik u inschrijven voor een stuk of 10?

of meer want zo verontwaardigd  zijn willen we niet he!


Gast

#110 Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....?

2016-02-05 16:08:11

#60: Joost de Vries - Anoniem tegen komst van onbekenden....? 

 Beste Joost, ik ben het helemaal met je eens. Er is kennelijk een groep mensen die - al dan niet onder aanvoering van bijv. de PVV - denken dat zij het alleen recht hebben op een veilig bestaan. Tuurlijk moet er goed gekeken worden of de vluchteling / asielzoeker recht heeft om hier te blijven, maar dat is niet aan ons. En zeker niet aan die (domme) mensen die maar wat roepen en zich laten ophitsen... Het lijkt idd wel een trend te worden om lekker asociaal te zijn. Gelukkig kan ik me zelf nog steeds in de spiegel aankijken... Ben een trotse inwoner van Albrandswaard en hoop dat na maandag nog steeds te kunnen zeggen! Wat mij betreft is iedereen welkom en als hulp gevraagd wordt / nodig is, zal ik de eerste zijn die aan te bieden! 

Rotterdammert

#135 Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....?

2016-02-05 19:21:23

#60: Joost de Vries - Anoniem tegen komst van onbekenden....? 

 Beste Joost,

Ik bespeur een minderwaardige toon in uw schrijven tegen mensen die een andere mening hebben als u.

Dit is precies het gedrag wat er uit de islam voort komt als er iets gaat zo hun het niet willen.

Daar begint de ellende en waarom het hier niet past.

Er komt dan geweld namelijk.

De profeet Mohammet heeft Aisha getrouwt toen ze 7 jaar was en haar geconsumeerd toen  9 jaar was.

Wij noemen dat hier een pedoofiel

Hij was toen 69 jaar oud volgens de overleveringenin de Hadith van Aisha die dat allemaal nog wist op haar 18 jaar toen de profeet overleden was.

Ook zoiets bizars trouwens.

Hij heeft in Medina als krijgsheer tussen de 600 en 800 mensen de kop afgehakt.

Deze profeet is hun lichtende voorbeeld en wij kunnen er nog geen tekening van maken omdat je je leven niet zeker is .

Kortom naieve idealisten als u met waarschijnlijk inhoudelijk geen enkeel wetenschap plaveien het pad voor deze gevaren.

Ik hoop niet dat u of iemand die u als uw naaste ziet ooit misbruikt of mishandeld wordt door deze wederom nieuwe europeanen.!!!

De grote steden zitten bomvolmet medelanders.

Bent u bijvoorbeeld wel eens op zuidplein geweest rond 2030 op vrijdagavond.

Dit heeft niks meer met Nederland te maken.