Zeg NEE tegen asielzoekers in Albrandswaard!

Quoted post


Gast

#110 Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....?

2016-02-05 16:08

#60: Joost de Vries - Anoniem tegen komst van onbekenden....? 

 Beste Joost, ik ben het helemaal met je eens. Er is kennelijk een groep mensen die - al dan niet onder aanvoering van bijv. de PVV - denken dat zij het alleen recht hebben op een veilig bestaan. Tuurlijk moet er goed gekeken worden of de vluchteling / asielzoeker recht heeft om hier te blijven, maar dat is niet aan ons. En zeker niet aan die (domme) mensen die maar wat roepen en zich laten ophitsen... Het lijkt idd wel een trend te worden om lekker asociaal te zijn. Gelukkig kan ik me zelf nog steeds in de spiegel aankijken... Ben een trotse inwoner van Albrandswaard en hoop dat na maandag nog steeds te kunnen zeggen! Wat mij betreft is iedereen welkom en als hulp gevraagd wordt / nodig is, zal ik de eerste zijn die aan te bieden! 

Reacties


Gast

#125 Re: Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....?

2016-02-05 18:38:38

#110: - Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....? 

 Leef je onder een steen ofzo? Er is al bewezen dat het 90% gelukzoekers zijn er is bewezen dat er overal verkrachtingen plaats vinden door deze mensen maar dat wordt niet in het nieuws gebracht! Er zijn al dubbele paspoorten gevonden van deze vluchtelingen.... Wordt allemaal niet in het nieuws verteld maar ze mogen gewoon blijven! Ze willen een wet maken dat de vluchtelingen gelijk mogen stemmen! Ze krijgen voorrang op huizen terwijl ik 8 jaar gewacht heb om hier een huis heb mogen krijgen! 

Hulp mogen ze best bieden maar er is geen geld voor! De mensen die hulp nodig hebben in Nederland die worden niet eens geholpen waarom anderen dan wel!

aan u de taak om er 6 in huis te nemen als u ze zo graag wil helpen! En (dom) zoals u noemt??? Wist u deze dingen?


Gast

#126 Re: Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....?

2016-02-05 18:38:43

Rotterdammert

#130 Re: Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....?

2016-02-05 18:58:16

#110: - Re: Anoniem tegen komst van onbekenden....? 

 Ik zou zeggen dat het uw wens is maar waarom moeten mensen die ertegen zijn dit ook ondergaan en accepteren?

Voelt u zich een beter mens door dit soort naieve gedachtengoed.

Ik werk in asielcentra en daar zijn bizarre misstanden aan de hand en als dat volk hier rond gaat hangen op de straten in het donker en als de normale burger aan het werk is geeft dit echt probelemen.

En waarom zijn mensen met een andere mening als u gelijk dom voor u?

Weet u uberhaupt wel iets van cultuur en religie uit die omgeving of over de verzen van het zwaard om maar wat te noemen?

Ik begrijp dat u een andere mening heeft maar laat een ander met een andere mening als u in hun waarde lijkt me bijvoorbeeld een beginsel van een vorm van intelligentie.