AZC Horaplantsoen

Quoted post

Gast

#16 Re: Re:

2016-01-18 11:45

#15: - Re:  

Helemaal eens met #8 : reden om niet te tekenen. En de reply van het anonieme AZC buurtcomité is eveneens reden, want Ook door uw mening zal ik mij niet laten beïnvloeden. Die is nl bij voorbaat al negatief.

Het tekenen van een petitie is bij voorbaat al een negatief signaal. Waarom wordt er bij voorbaat uitgegaan van negatieve gevolgen? Hoe denkt u dat zo zeker te weten? Het lijkt alsof vergeten wordt dat het hier gaat om mensen...

En ja, ik ben een omwonende. Zoals ik vermoed dat de eerdere schrijvers dat ook zijn. Maar ook dát weet ik niet zeker.

Reacties

Gast

#24 Re: Re: Re:

2016-01-18 17:02:54

#16: - Re: Re:  

Het mag dan ongenuanceerd lijken in uw ogen, ongefundeerd is het zeker niet. Veel, nagenoeg alle, negatieve voorvallen in AZC's worden angstvallig uit de media gehouden waardoor een onjuist beeld van de werkelijkheid heerst. Naast reeds door anderen genoemde redenen mis ik in de communicate van de gemeente Ede en in het algemeen, het financieel belang van gemeentes om vluchtelingen op te vangen. Het is immers een 'big business' waarbij EU geld in de gemeentekas vloeit en de problemen, die het zeker met zich mee zal brengen, bij de omwonenden wordt neergelegd. Wees goed geinformeerd over wat u te wachten staat in uw achtertuin, dan kunt u haast niet anders dan concluderen dat plaatsing van vele, andersdenkenden naast u, een groot gevolg zal hebben op het woongenot en vooral de veiligheid van u en uw naasten.

omwonende

#62 Re: Re: Re:

2016-02-05 08:55:38

u leest zeker geen kranten u kijkt zeker niet naar het journaal ,mensen opvangen ja maar niet in een omgeving wat uitnodigt tot problemen ,mensen wandelen in het bos ,veel fiets verkeer op de Hartogsweg en een kinder opvang .

tel uit je winst.

Willem van der Kooij

#68 Re: Re: Re:

2016-02-10 19:01:00

Uw reactie is mij uit het hart gegrepen! Heb net zelf een petitie gestart die het tegenovergestelde beoogd