Geen AZC in Delft

Quoted post


Gast

#276

2015-10-27 15:00

De Gemeente Delft is al failliet door het spoortracé en moet hierdoor belastingen voor Delftenaren gaan verhogen. Kortom, wat hebben vluchtelingen in onze stad, die financieel niet eens voor haar eigen burgers kan zorgen komende decennia, te zoeken?

Daarbij doet de aanwezigheid van hangende asielzoekers (verveelde jonge mannen zonder dagbesteding) afbreuk aan de ruimtelijke kwaliteit van onze pittoreske binnenstad. Kijk naar Den Haag en Rotterdam, we willen toch niet dat onze sfeervolle binnenstad ook bevuild wordt door dat soort gasten?

Als vrouw zijnde durf ik in Delft nog wel 's avonds alleen over straat maar in Den Haag en Rotterdam niet meer, daar word ik te vaak door dat soort publiek (allochtone mannen die geen respect voor Hollandse vrouwen hebben) lastig gevallen. Want, wie komt er voor mij op? Niemand! Als Nederlander zijnde, word je als tweederangs burger weggezet.

Ruggengraatloze landverraders en lafaards zijn het. Ze horen te vechten tegen de bezetters van hun land. Dat deden mijn grootouders ook. Die renden niet weg, die vochten terug! Vluchtelingen, return to sender!

Reacties


Anonymous

#279 Re:

2015-10-28 18:01:02

#276: -  

 De bezetters van dit land? Volgens mij hebben wij de afgelopen tijd heel duidelijk gezien wie de bezetters van dit land zijn: het ultrarechtse blok.

Die hebben namelijk lak aan democratie en dringen iedereen overal hun wil op. Want waarom moet een NVUer uit Zutphen of Den Haag  zich mengen met een hoorzitting voor de burgers van Steenbergen? Het gaat daar om de wil van de inwoners van Steenbergen, niet om de wil van de NVU. Toch is het de NVU die de bijeenkomst naar haar hand zet en uiteindelijk volledig onmogelijk maakt. Einde van de democratie.

En was het in andere plaatsen niet precies zo? Nagenoeg overal is de orde verstoord door de NVU en andere ultrarechtse groeperingen of werden bijeenkomsten zelfs afgezegd, omdat deze groepringen hun komst aankondigden, zodat nergens de wens van de plaatselijke bevolking is gehoord, maar alleen het gebral van de nieuwe fascisten. Is het dat wat we willen? Dat wij niets meer mogen zeggen in onze eigen gemeente, maar dat we overstemd worden door die nieuwe bruinhemden?

Ondertussen worden politici bedreigd, kogelbrieven rondgestuurd, hakenkruizen en haatleuzen geklad op gebouwen, auto's in brand gestoken, gebouwen in brand gestoken, azc's vernield, enzovoorts, in naam van en door de NVU en andere ultrarechtse groeperingen.

Dat zijn de bezetters van dit land, zij drukken hun wil door en hebben lak aan jouw mening of de mijne. Nederland wordt alweer bezet door de bruinhemden. Geloof je me niet? Kijk naar hun werkwijze, hun methodes, hun "Einsatzgruppen", hun "Kristalnacht"-achtige razzia's, hun "oplossingen" voor problemen: ontzeggen van rechten voor anderen, deportatie, concentratiekampen, etc..