Ik sta achter de politie agent in Kerkrade!

Quoted post

Nederlandisgrotekut

#3209 Re: achterlijke kut hollanderse

2015-07-21 11:28

#1: -  

 vuile achterlijke kut Hollanders vieze mieren . Jullie moeten jullie eigen wetten respecteren en jullie rechters respecteren ook als het even niet meezit en er een kaasknabbel opgesloten word omdat hij zijn. Vuurwapen gebruikt heeft waar het niet toegestaan was. We weten dat het leven van een allochtoon voor jullie niks waard is . Maar dat betekent niet dat je maar even op 2 jongens mag schieten om ze te liquideren . Snappen jullie dat vieze Hollandse burgerlijkekut mieren. Kleine kut mensen met die kleine burgerlijk rot hersens die hond moet de cel in. En jullie moeten niet als hoeren gelijk springen als dat Pietje was hadden jullie anders gereageerd.. Wij buitenlanders gaan dit land neuken. Let maar op over 50 jaar wi hier de macht heeft. Onze genen zijn sterker en agressiever. We gaan jullie dochters en vrouwen neuken en volspuiten met kwark.

 

Reacties


Gast

#3221 Re: Re: achterlijke kut hollanderse

2015-07-21 11:31:40

#3209: Nederlandisgrotekut - Re: achterlijke kut hollanderse  

 Je geeft zelf al aan waarom de grenzen gesloten moeten worden voor types zoals jij. Je gaat naar een land om daar de cultuur te accepteren en niet altijd alles op racisme te gooien op het moment dat het even tegen zit. Het probleem ben jezelf en je tekort aan denk vermogen.


Gast

#3234 Re: Re: achterlijke kut hollanderse

2015-07-21 11:35:04

#3209: Nederlandisgrotekut - Re: achterlijke kut hollanderse  

 Onze wet is inderdaad niet goed, één van de regels is dat buitenlanders de taal moeten beheersen. Heb jij ook alweer geluk want aan je schrijven te zien mag je nodig wat lessen gaan volgen...oh ja en dan eindelijk op kosten van jezelf maar goed dan moet je waarschijnlijk eerst weer een overval plegen. Jammer dat je uit een cultuur komt waarin je niet is aangeleerd dat jullie gedrag en uitspraken niet kunnen en daarom kan je het jullie ook niet uitleggen, terug sturen en grens dicht is het beste. Ga maar een leven opbouwen in je woestijn kan je daar boos op anderen zijn want het ligt nooit aan jullie zelf.

godfriedensimon

#3431 Re: Re: achterlijke kut hollanderse

2015-07-21 13:15:09

#3209: Nederlandisgrotekut - Re: achterlijke kut hollanderse  

 Met verbazing heb ik uw bijdrage gelezen. Het geeft blijk van een zeker gebrek aan opleiding en inzicht in de materie.

 U bedient zich van een woordkeuze die niet wenselijk in dit forum. Ik begrijp uit uw opmerkingen dat u het eens bent de 

 rechterlijke uitspraak dat kunt u toch gewoon verwoorden zonder in kinderlijke scheldpartijen te vervallen.

 Jammer dat u de tijd die u in Nederland verblijft niet beter benut om in ieder geval de taal te leren en een zekere 

 beschaving heeft aangeleerd om u te gedragen in de publieke ruimte.

 Ik denk dat in het land van uw herkomst u dergelijke taal tov een gezagsdrager niet kunt bezigen en dient u respect te 

 tonen voor mensen die,waar dan ook,de wettelijke taken uitvoeren.

 Ik spreek hierbij de hoop uit dat u een voortschrijdend inzicht zult verwerven.


Gast

#3692 Re: Re: achterlijke kut hollanderse

2015-07-21 17:22:27

#3209: Nederlandisgrotekut - Re: achterlijke kut hollanderse  

Als je sollicitatiebrieven van hetzelfde beroerde niveau zijn als je taalgebruik hier, kan ik begrijpen dat niemand je aanneemt. Zo 'achterlijk' zijn ze ook weer niet.