Het loket in het treinstation van Duffel moet open blijven

Quoted post


Gast

#7 Re: Re: Re: Re:

2015-06-15 19:05

#5: - Re: Re: Re:  

 

Bij vergeten treinkaart moet je wel naar het loket.

Dat is de info die het personeel van de NMBS geeft aan de reiziger. Ze zeggen dat letterlijk. Zelf gehoord, zelf gevraagd... En wat staat er dan ook nog op de site van de NMBS op de pagina van die "klantendienst": 

  • Koop een biljet aan Boordtarief (prijs van het biljet + € 7) en ga binnen de 14 kalenderdagen (datum van de feiten inbegrepen) naar het loket van jouw keuze met het gekochte boordbiljet samen met je abonnement dat geldig was op de dag van de feiten.  Het volledige bedrag zal worden terugbetaald. "
  • Indien je geen biljet koopt aan Boordtarief, voor welke reden dan ook, zal de treinbegeleider een Vaststelling van Onregelmatigheid opstellen (€ 75). Je dient je abonnement dat geldig was op de datum van de vaststelling, binnen de 14 kalenderdagen (datum van de feiten inbegrepen) voor te leggen aan het loket samen met de vaststelling van onregelmatigheid. Deze wordt afgesloten en je moet geen € 75 betalen; enkel de administratiekosten (€ 8).

Dus: een loket is nuttig en is nodig. Het hoort bij een goede service.

 

Reacties


Gast

#9 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-06-16 19:50:54

#7: - Re: Re: Re: Re:  

 Ik zeg toch niet dat ik voor sluiting loket ben? Integendeel zelfs. En ja uw info klopt, als het over abonnementen gaat. Hierboven ging het over dat automaat kapot was en over een gewoon ticket