Geef natuurlijke & alternatieve geneeswijzen een kans

Quoted post


Gast

#555

2015-06-08 15:24

Brussel doet zijn best de alternatieve geneeswijzen en geneesmiddelen te verbieden puur uit geldmotieven. De pharmacie heeft een grote vinger in de pap. Mensen zijn niet gemaakt in een laboratorium, dus waarom zijn de chemische middelen dan beter? Ik vertrouw op natuurlijke geneesmiddelen en laat me niet ziek maken door die chemische en vaak peperdure troep.

Reacties


Gast

#564 Re:

2015-06-27 08:30:58

#555: -  

Ken jij penicilline? Dit komt voort van een schimmel, penicillium notatum. Deze schimmel scheidt een stof uit die bacteriën doodt. Het enige wat ze echt doen is deze stof zuiveren. Klinkt natuurlijk, nee?

Er zijn genoeg medicijnen die van oorsprong natuurlijk zijn, maar een fancy naam hebben meegekregen. Maar door weg te lopen van de realiteit gaat men dit niet opmerken. Ik kan je garanderen dat, wanneer ik een medicijn neem, de ingrediënten mooi apart oplijst op het label, en het verkoop als alternatief geneesmiddel, dat 99,999% van jullie niet weet wat het is en het gewoon gaan gebruiken.

Anderszijds als ik hetzelfde doe in de andee richting gaan jullie het afschrijven als chemische rommel ... Iemand van jullie die iets van chemie kent? Ik ga zelfs niet uitleggen waarom ik dat vraag.