NEE tegen 600 asielzoekers in Kasteel Bijstervelt te Oirschot

Quoted post


Gast

#481 Re: Re: Re:

2015-04-16 22:04

#480: - Re: Re:  

Hoeveel realiteiten ken jij? Ouderen en gehandicapten zoeken geen asiel, staan niet op straat en "verliezen ook niet hun A-status". Feit.

Asielzoekers staan op straat, hebben geen dak boven hun hoofd, weten niet waar hun volgende maal vandaan moet komen, als er nog een komt, hebben geen enkele status, "mantelzorg" is het allerminste van alle zorgen die de viuchteling kent. Feit.

Ik mag hopen dat jou dit bespaard blijft.

Het bovenstaande ontkennen is populisten napraten die de vreemdeling (asielzoeker, arbeidsimmigrant, enz.) aanwijzen als schuldige voor alles wat jouw onderbuik doet borrelen. Feit.

Reacties


Gast

#482 Re: Re: Re: Re:

2015-04-17 09:45:38

#481: - Re: Re: Re:  

 Hoeveel realiteiten ken jij? Ik werk in de zorg en zie iedere dag de meest schrijnende gevallen voorbij komen. Mensen die eigenlijk niet meer thuis kunnen wonen, maar niet naar het verpleeghuis mogen, mensen die vereenzamen, mensen die niet meer weten hoe ze moeten eten, mensen waar de thuiszorg die ze krijgen totaal niet toereikend is, mensen die terminaal zijn en alleen sterven. Is een feit. Ik hoop dat jou dit bespaard blijft.

Groot bijstervelt is geen plek voor 600 asielzoekers. En daar gaat deze petitie uiteindelijk over!!! Ik, en degene die deze petitie opgezet heeft, is zeer zeker niet tegen de asielzoeker, maar verdeel ze over het land, drijf ze niet als vee bij elkaar.

Groot bijstervelt is een veel mooiere bestemming voor een hospice, of in ieder geval iets wat met de zorg voor de verwaarloosde mensen in Oirschot te maken heeft!!! Of zet de jeugd erin/erbij.

Plus de manier waarop door de gemeente gehandeld is, slaat helemaal nergens op!

En nee, ik geef de asielzoeker niet de schuld van dingen waar mijn onderbuik van borrelt (ook al ben ik hier niet de schrijver van). De gemeente/overheid daarintegen wel! Asielzoekers moeten ook ergens terecht kunnen en een dak boven hun hoofd hebben. Arbeidsmigranten is een andere discussie. Zet deze mensen niet bij elkaar als vee!