Analisten in opstand tegen het nieuwe BVO baarmoederhalskanker

Quoted post

Gast

#33 Reactie op VAP bestuur

2015-04-16 13:16

Hoe teleurstellend is het dat je in een artikel  van het VAP bestuur moet lezen dat de petitie analisten in opstand niet door het bestuur gedragen wordt en zelfs erger nog tegen gereageerd wordt.

De VAP is zoals ik altijd had gedacht een vereniging van analisten en voor analisten. De leden van het bestuur mogen uiteraard een mening hebben maar dan wel, zoals ze zelf ook onderschrijven, op persoonlijke titel en niet in naam van het VAP bestuur. Hoe frustrerend is het om te vernemen dat nu er een aantal analisten het initiatief nemen, om de mening van bijna alle cytologische analisten te ventileren, zelfs nog onderbouwd door meerdere wetenschappelijke artikelen het bestuur hen op deze manier laat vallen. Eigenlijk had dit bestuur "van analisten voor analisten" dit initiatief zelf moeten nemen. Ik moet dan ook op “persoonlijke titel” mededelen dat ik geen vertrouwen meer heb in dit bestuur en zal dan ook per direct mijn lidmaatschap opzeggen.

Reacties


Gast

#35 Re: Reactie op VAP bestuur

2015-04-16 17:18:22

#33: Gast - Reactie op VAP bestuur 

 Ik ben het hier helemaal mee eens


Gast

#36 Re: Reactie op VAP bestuur

2015-04-16 18:00:00

#33: Gast - Reactie op VAP bestuur 

 Ik ben het helemaal met je eens en waarschijnlijk vele met ons


Gast

#39 Re: Reactie op VAP bestuur

2015-04-16 21:18:23

#33: Gast - Reactie op VAP bestuur 

Eindelijk iemand die op de juiste manier beschrijft hoe het VAP bestuur had moeten opkomen voor haar leden. De enige manier om je ongenoegen kenbaar te maken is om deze petitie te ondertekenen en aan het VAP bestuur kenbaar te maken dat zij op een onacceptabel manier heeft gehandeld en hun verantwoordelijkheid voor deze misstap moet nemen.


Gast

#40 Re: Reactie op VAP bestuur

2015-04-17 06:33:48

#33: Gast - Reactie op VAP bestuur 

 Heeft het huidige bestuur van de VAP het standpunt van de leden geïnventariseerd???. Na jaren van onzichtbaarheid slaan zij met hun uitspraak in de laatste alinea van hun reactie de plank volledig mis. Cytologische analisten van Nederland laat jullie stem nu horen!!!

 

Gast

#43 Re: Reactie op VAP bestuur

2015-04-17 08:22:17

En dan de zin uit het artikel van het VAP bestuur  "Om verwarring over dit initiatief bij belanghebbenden te voorkomen". Welke belanghebbende?????????????????????????????????

De enige belanghebben voor het VAP bestuur zijn toch de analisten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Analisten laat jullie stem horen.

Themma

#44 Re: Reactie op VAP bestuur

2015-04-17 15:07:31

#33: Gast - Reactie op VAP bestuur 

 Ik (als cytologisch analist, met 23 jaar ervaring dus heel veel gezien) ben het volledig met bovenstaande eens! Ook met de andere reacties die hier al geventileerd zijn.

Ik zal om deze reden niet mijn lidmaatschap op gaan zeggen, alhoewel ik het VAP lidmaatschap net zoals vele andere mede cytologisch analisten, niet meer nodig zal hebben als ik me omgeschoold heb ;) .

Een VAP lid (cytologie)

#49 Re: Reactie op VAP bestuur

2015-04-20 15:55:36

 

Reacties op het VAP bestuur.

 

Ik ben het niet helemaal met de jullie eens. De VAP is een vereniging die staat voor bevordering en onderhoud van kennis voor alle analisten is de pathologie, geen belangenorganisatie.

Onze vereniging er dus niet voor zulke zaken. De mening van het bestuur van de VAP is dus niet van belang, zij kunnen wel net als jij op persoonlijke titel de petitie steunen.