NEE tegen 600 asielzoekers in Kasteel Bijstervelt te Oirschot

Quoted post


Gast

#470 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-04-15 13:13

#468: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 jij bent voor, ik ben tegen, naar aanleiding van jouw (vele?) reacties zal jij jouw mening niet wijzigen maar dat hoeft ook niet. Iedereen mag zijn eigen mening hebben. Maar net zo min als er bewezen is dat er criminelen onder de eventuele aankomende vluchtelingen zitten is het ook niet bewezen dat iedereen daarvan zich keurig zal gedragen. 

Ik snap de angst hierbij van de omwonenden, mijn kind zit op de Antoniusschool en ik ben ook angstig dat er mensen tussen zullen zitten waarvoor ik mijn kind het liefst behoed maar die het straks wel tegen kan komen als het naar school of naar huis fietst. En daarbij komt ook het toenemende (vracht-)verkeer dat er plaats zal gaan vinden, waarvoor de wegen rondom Groot Bijsterveld niet zijn ingericht om al deze kinderen een veilige weg naar school of terug naar huis te kunnen bieden. 

Dus naast het feit dat ik me wel of niet volgens jou terecht zorgen maak over wat voor mensen hier opgevangen gaan worden speelt voor mij veiligheid van mijn kind (en die van anderen) ook voor een zeer groot deel mee. 

Reacties


Anonymous

#471 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-04-15 14:36:56

#470: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Is het dat? Gaat het hier om een wedstrijdje meninkjes verkondigen?

Laat mij nou gedacht hebben dat hulp aan de medemens voorop zou moeten staan.