NEE tegen 600 asielzoekers in Kasteel Bijstervelt te Oirschot

Quoted post


Gast

#467 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-04-15 07:29

#463: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Ja, er zitten geheid moordenaars tussen is onzin, want dit weet je niet, vind inderdaad ook dat dit bericht verwijderd moet worden. M.b.t criminaliteit,  dit is een gegeven feit; in azc's is de criminaliteit hoger, dus dat punt mag best aangehaald worden, vind ik.

 

Behalve het bericht over geheid moordenaars, vind ik de reacties tot nu toe respectvol en vind ik het nog steeds een open discussie. En reageren op reactie 454 mag dan toch neem ik aan.

Reacties


Gast

#468 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-04-15 10:28:55

#467: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Nou, als je niet weet of er "geheid" moordenaars tussen zitten, dan weet je dus ook niet dat er geheid criminelen tussen zitten. De statistiek van andere AZC's is geen statistiek voor de nog komende AZC's. Hoogstens een verwachting, maar jij maakt er alweer een "feit" van. Hoe kan dat? Hoe kun je iets een "feit" noemen als dat hele AZC er nog niet eens is? Sorry hoor, maar ik blijf dat respectloos vinden naar de  mensen toe die dit en andere AZC's gaan bevolken.

Ik vind dat je op alle reacties mag reageren. Ik vind dan ook dat er geen censuur plaats moet vinden. Iemand die iets onbetamelijks schrijft moet zich maar verantwoorden voor wat hij of zij schrijft en de stortvloed van reacties over zich of haar heen dulden. Dat is een dialoog en die, vind ik, moet inderdaad "open" blijven.

Helaas wordt er hier wel censuur gepleegd en die bewuste reactie over die moordenaars staat er inderdaad nog gewoon tussen.