NEE tegen 600 asielzoekers in Kasteel Bijstervelt te Oirschot

Quoted post


Gast

#359

2015-04-08 09:39

Beste auteur van deze petitie,

Kun je me uitleggen waarom je het "insulting" noemt als er gevraagd wordt of iemand nog normaal is, terwijl jijzelf het volkomen normaal vindt dat die iemand zegt dat er "geheid moordenaars" tussen de nog niet eens aangewezen asielzoekers zitten? Diezelfde iemand trekt ook de legitimiteit van de asielzoekers bij voorbaat in twijfel, maar dat vind jij ook volkomen aanvaardbaar. Hoeveel meer beledigingen wil je nog accepteren aan het adres van mensen die zich niet eens kunnen verdedigen, die zich niet zouden hoeven te verdedigen, omdat niemand iets over hen weet, niemand iets over hen kan zeggen.

Vind je zelf niet dat je commentaren een beetje erg gekleurd leest? Vind je het zelf niet een beetje erg zwak om hier te gaan censureren in de eerste plaats? Mogen alleen de tegenstanders hier hun zegje doen? Als de argumenten tegen een AZC sterk genoeg zijn, is censuur toch niet eens nodig?

Voordat er weer gespeculeerd wordt: nee, ik ben niet de auteur van de gecensureerde berichten.

Reacties


Gast

#363 Re:

2015-04-08 10:56:49

#359: -  

 Voor of tegenstander, maakt niet uit. Maar laten we het alsjeblieft respectvol houden voor zowel de vluchtelingen als voor elkaar. Ieder heeft zijn mening, maar iemand niet normaal noemen is onzin! Ik zeg RESPECT!