Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda

Quoted post


Gast

#844 Re: Re: het kan dus wel goed gaan

2014-12-11 18:11

#835: - Re: het kan dus wel goed gaan 

 Dan neem jij toch die bejaarden in huis?

Reacties


Gast

#845 Re: Re: Re: het kan dus wel goed gaan

2014-12-11 18:46:57

#844: - Re: Re: het kan dus wel goed gaan 

 Mijn beste meneer Pastoor, of SP wethouder of wie er ook achter uw scherm zit. Momenteel zijn wij al druk mantelzorgend en zullen onze ouders en schoonouders in huis gaan nemen. We zullen hen niet gaan blootstellen aan de praktijken waar ouderen tegenwoordig mee geconfronteerd worden en waar uw partij goedkeurend van weg kijkt. Ook zullen we heerlijk participeren en hulpbehoevenden in de wjk helpen waar we kunnen, zolang ik me nog thuis voel in de cultuur van mijn wijk. Gelijkwaardigheid man en vrouw, respect voor ouderen etc. U verpest echter ons (reeds multiculturele) wijkgevoel door er een Eritrese monocultuur van te maken. Kunnen de Eritreers niets aan doen, u wel.

Jammer genoeg heb ik daarnaast ook niet zoveel tijd als u, ik werk nl 60 uur per week. Genoeg belasting aan het betalen om de bejaarden om mij heen van te helpen zou je zo zeggen.  Maar nivileren is een feest! Niet waar? Ik kan u vertellen: hard werken is heerlijk. Maar hard werken om wethouders te spekken die nog nooit een bedrijf van binnen hebben gezien, verpest je zin in werken enorm. Werken loont niet meer. Voelt dat lekker, parasiteren? Frustrerend, mijn zuurverdiende inkomen wordt schaamteloos gejat en herverdeeld door een linkse overheid die wel eens even voor mij bepaald aan welke kunst mijn geld gespendeerd wordt, wie er zielig is en dus graties geld krijgt, (zielige negertjes bijvoorbeeld, god wat is die linkse kerk toch een discriminerend orgaan bah, ik kan hun bedel reclames niet meer aan zien! Dat die zwarte piet haters daar eens tegen te keer gaan, je zal continu als arm negertje worden weggezet in plaats van de verantwoordelijke volwasesen mens die je bent,  brrr)en en passent bedelen ze zichzelf ook goed met wachtgeld en een baantjescarroussel (de zoveelste subsidie spons, he meneer pastoor, of lekker ergens als adviseur binnen de rijksoverheid hmmm heerlijk!)

Gek he, dat mensen niet meer stemmen en jullie uitkotsen. Tot ziens in maart, bij de verkiezingen van de PS.