wijsteunenAlfredJanssen
Quoted post
Mireille Vanroose |
#219 Dr. Alfred Janssens,2014-10-06 18:05Ik heb een paar van de opmerkingen gelezen maar er zijn evenveel klachten, zowel van patiënten als van collega dokters als de verpleegsters die hem omringen. Het was een crack in zijn job, dit neemt niet weg dat je het menselijke moet overschatten en je patiënten en collega's door je dagelijkse schreeuwpartijen moet onderdrukken. Daar ben ik een voorbeeld van Dr. Janssens vond het een schande dat ik in volle kolieken aanbood op de dienst spoed op een zondag!!! En jullie nu. Weet dat een arts waar je goed behandeld wordt altijd de beste is en aan zijn capaciteiten twijfel ik geen seconde, wel aan zijn persoon en zijn misplaatste arrogantie |
Reacties
Gast |
#222 Re: Dr. Alfred Janssens,2014-10-06 19:52:55#219: Mireille Vanroose - Dr. Alfred Janssens, Als verpleegkundige op de spoedopname in Damiaan wens ik hier even op te reageren. U hebt blijkbaar een slechte ervaring met Dr. Janssen, en wie ben ik om dat in twijfel te trekken? Toch wil ik even onze ervaringen op spoedopname met deze arts schetsen - ze staan in schril contrast met wat u zegt! Dr. Janssen is misschien niet de meest makkelijke persoon, maar wordt vooral (of zelfs alleen maar) 'ambetant' in situaties waar er niet gebeurt wat hij vraagt. Als het echter verloopt zoals hij het vraagt en zoals het dus hoort, dan is hij voor 100% correct, altijd en overal. En is dit niet wat de patiënt verwacht? Verwacht de patiënt niet dat ieder lid van het team precies doet wat van haar of hem verwacht wordt, zodat het eindresultaat perfect is? Vanuit spoedopname mogen we hem steeds opbellen. STEEDS is zijn antwoord: ik kom. STEEDS staat hij er ook binnen de kortste tijd. En met STEEDS bedoel ik elk moment van de dag, de week of het jaar. Weekdag, weekend, feestdag, dag en nacht, ALTIJD! Jammer dat hij weg moet, want hij is een uitermate gedreven en bekwaam chirurg, die STEEDS voor iedereen klaar staat, ongeacht achtergrond, religie, geslacht, rijk of arm, jong of oud.
|
Gast |
#334 Re: Dr. Alfred Janssens,2014-10-14 15:49:22#219: Mireille Vanroose - Dr. Alfred Janssens, Ja Mireille, laat het een troost zijn,jij bent één van de zovelen. Wees één ding zeker,want na zo'n arrogantie zou je soms als patient beginnen twijfelen aan jezelf, het ligt niet bij jou! Maar aan DE PAREL van een dokter. |
Respecteer de euthanasiewet
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Gerechtigheid voor Francis en alle andere verkeersslachtoffers
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
❗ Red de Schoolsportdagen in Gent ❗
575 Gemaakt: 2025-05-12
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
2514 Gemaakt: 2024-07-07
Nee tegen azc
166 Gemaakt: 2025-05-13
Stop uitbreiding kruispunt R11/Prins Boudewijnlaan-Red de berm, onze leefbaarheid en gezondheid
1013 Gemaakt: 2025-02-21
Freerunparkje Meerland
423 Gemaakt: 2025-05-06
Omheind hondenrenveld Oosterhof
108 Gemaakt: 2025-05-15
Geen nieuw gemeentehuis voor gemeente Het Hogeland
84 Gemaakt: 2025-05-08
Behoud foodtruck Cakelicious
148 Gemaakt: 2025-05-10
Zwarte rook boven Gent
63 Gemaakt: 2025-05-16
STOP het hoofddoeken verbod
120 Gemaakt: 2025-05-06
Laat deel van beschermd stadsgezicht Hulst niet verdwijnen!
196 Gemaakt: 2025-05-02
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
1944 Gemaakt: 2025-03-19
STOP het hoofddoekenverbod
498 Gemaakt: 2025-05-08
Steun de Buurderij in Gent (Baarle)!
1080 Gemaakt: 2025-04-08
Laat de Turnsport in Ridderkerk niet in hun hemd staan!
1149 Gemaakt: 2025-05-03
🛑 NEE TEGEN HET VERBOD OP AROMA’S IN VAPEPRODUCTEN IN BELGIË! 🛑
1489 Gemaakt: 2025-02-04
Behoud onze ijsjes op de zeedijk! Zeg ja tegen de ijskiosken van Knokke-Heist!
528 Gemaakt: 2025-04-29
Maak Justin de Breij onze nieuwe burgemeester van De Ronde Venen!
24 Gemaakt: 2025-05-14
HET PLAATSEN VAN SCHEIDINGSWANDEN IN DE KLEUTER-TOILETTEN
22 Gemaakt: 2025-05-12
Nee, tegen meer AZC’s in Lansingerland
941 Gemaakt: 2025-04-16