wijsteunenAlfredJanssen

Quoted post

Gast

#222 Re: Dr. Alfred Janssens,

2014-10-06 19:52

#219: Mireille Vanroose - Dr. Alfred Janssens, 

Als verpleegkundige op de spoedopname in Damiaan wens ik hier even op te reageren. 

U hebt blijkbaar een slechte ervaring met Dr. Janssen, en wie ben ik om dat in twijfel te trekken? Toch wil ik even onze ervaringen op spoedopname met deze arts schetsen - ze staan in schril contrast met wat u zegt!

Dr. Janssen is misschien niet de meest makkelijke persoon, maar wordt vooral (of zelfs alleen maar) 'ambetant' in situaties waar er niet gebeurt wat hij vraagt. Als het echter verloopt zoals hij het vraagt en zoals het dus hoort, dan is hij voor 100% correct, altijd en overal. En is dit niet wat de patiënt verwacht? Verwacht de patiënt niet dat ieder lid van het team precies doet wat van haar of hem verwacht wordt, zodat het eindresultaat perfect is? 

Vanuit spoedopname mogen we hem steeds opbellen. STEEDS is zijn antwoord: ik kom. STEEDS staat hij er ook binnen de kortste tijd. En met STEEDS bedoel ik elk moment van de dag, de week of het jaar. Weekdag, weekend, feestdag, dag en nacht, ALTIJD!

Jammer dat hij weg moet, want hij is een uitermate gedreven en bekwaam chirurg, die STEEDS voor iedereen klaar staat, ongeacht achtergrond, religie, geslacht, rijk of arm, jong of oud.

Reacties

Gast

#294 Re: Re: Dr. Alfred Janssens,

2014-10-08 19:27:08

Gast

#295 Re: Re: Dr. Alfred Janssens,

2014-10-08 19:42:39

#222: - Re: Dr. Alfred Janssens, 

Beste verpleegkundige van de spoedopname, was jij die dag met verlof misschien toen dokter Janssen een familielid van een andere bekwame dokter weigerde te behandelen?
Hij verbood zelfs de andere chirurgen ter plaatse om die patiënt te helpen.