wijsteunenAlfredJanssen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie wijsteunenAlfredJanssen.

vica

#326 Onderwerp

2014-10-14 00:01

 Gezonde mensen meestal begrijpen niet mensen die ziek zijn. Docters vaak worden cynisch, wat met sommige docters in Damiaan is het geval. Ze kunnen niet begrijpen dat elke patient wilt leven, mischien omdat voor hen leven  saai is en  onaangename dingen vol. Ze hebben verloren interesse tot menselijke leven. God heeft niet gegeven aan hen talent mensen te genezen. In plaats van leren  jagen ze de leraar wie les geeft door een voorbeeld te geven. Het gebeurde al in geschiedenis dat woorden en daden niet helpte, helpte enkel kruisigen. Ene  docters,als dr.Janssen en pater Damiaan dragen hun kruis voor alle mensen, de andere bewaken en schoppen.

vica

#327 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ontslag dr. Janssens

2014-10-14 00:12

#321: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ontslag dr. Janssens 

 Iedereen is waard wat hij echt is niet minder of meer. Enkel schijn van waarde kan je afbouwen.

Eeuwen vernedering van Spaanse daarna Fransen hebben aan sommige Vlamingen waarde toegevoegd, maar van sommige kleinzielige mensen hebben waarde afgebouwed. Kleinzielig altijd voelt zich wardeloss en vernederd.

vica

#328 Re: Re: Re: AAN MAARTEN

2014-10-14 00:17

#324: - Re: Re: AAN MAARTEN 

 Ja, goed dat je hoort niet wat patienten over u thuis zeggen.


Gast

#329

2014-10-14 07:26

Mijn vriendin werd genezen door Dr Janssen. Ikzelf ken hem niet maar meedere keren vertelde ze me het verhaal, kanker en ten dode opgeschreven, daarom is de naam me ook bijgebleven.
Een correct persoon voor de patienten.
Ik vertel hier de woorden van een patiente dewelke zelfs geen internet heeft maar toch nog leeft danzij........
Grtz

Gast

#330

2014-10-14 10:04

Het is onmogelijk om iemand die zo zorgzaam met zijn patienten omgaat de deur te wijzen.Patienten hebben eindelijk te maken met een aardige dokter met kennis van zijn vak en dan gebeurd dit pff Damiaan heeft patienten genoeg! zet maar aan met je visbak! Schandalig is het.Mvg Rita.
bart

#331 Re: Re: Re: AAN MAARTEN

2014-10-14 10:48

#324: - Re: Re: AAN MAARTEN 

 Het is maar net wat je 'beschaafd' noemt.....!


Gast

#332

2014-10-14 11:09

mijn ma, Yvienne Blondé, heeft niets dan lof over deze arts. Hij geeft een prima begeleiding tijdens het hele proces, volgt de zaken prima op en weet heel goed waar hij mee bezig is. Mijn ma wil geen andere dokter.

Gast

#333 Re: Tja

2014-10-14 14:46

#304: E - Tja  

 Inderdaad de boer oogst wat hij heeft gezaaid.


Gast

#334 Re: Dr. Alfred Janssens,

2014-10-14 15:49

#219: Mireille Vanroose - Dr. Alfred Janssens, 

 Ja Mireille, laat het een troost zijn,jij bent één van de zovelen.

 Wees één ding zeker,want na zo'n arrogantie zou je soms

 als patient beginnen twijfelen aan jezelf,

 het ligt niet bij jou!

 Maar aan DE PAREL van een dokter.


Gast

#335

2014-10-14 16:25

Adri & Irma Vermeesch zijn tenzeerste ontgoocheld over de beslissing van de directie AZ Damiaan en hopen dat D'r a, Jansen in ere zal hersteld worden en na overleg zijn gewaardeerd werk verder mag uitoefenen

Gast

#336

2014-10-14 17:32

Dr. Janssen belde ons persoonlijk op om ons te melden dat hij bij mij, nog voor zijn vakantie, een kijkoperatie zou uitvoeren. Hij vond dat het niet kon dat wij nog langer zouden moeten wachten op eventueel slecht nieuws. Wij vonden dat toen zo menselijk en we zijn hem daar nog altijd dankbaar voor. Geen slecht woord over dr.Janssen!

Gast

#337

2014-10-15 08:49

Ik ken geen enkele boer die zo tekeer gaat tegen zijn koeien,zoals Dokter Janssen

zijn patienten durft uit te kafferen voor rotte vis!

 

En ik kan het weten,want ik ben zelf boer.


Gast

#338

2014-10-15 09:04

Een echte schande dat ze zo een bekwame dokter buiten wippen, er zit daar wat anders tussen, en ik denk jaloersheid !

Gast

#339

2014-10-15 09:25

Een echte schande onbegrijpelijk, er zit daar iets anders achter !

Gast

#340

2014-10-15 15:10

De vraag is natuurlijk of zo een bekwaam chirurg wel nog wenst te werken in een ziekenhuis waar ze hem niet meer willen en waar zo een slechte sfeer is en verkeerde aanpak.
Hij zal snel werk hebben in een ander ziekenhuis.
Ik heb zelf ontslag genomen in dat ziekenhuis voor ze mij zouden ontslaan.
Ik deed mijn werk wel heel goed zeiden ze maar kwam 1 keer 2 minuten te laat op dienst in twee jaar en half maar was wel op tijd aan de prikklok. Dan deed ik ook één keer een telefoontje van 2 minuten naar een tandarts voor dringende afspraak voor mijn dochtertje en deden ze net dan een steekproef....en stuurden ze mij naar een psychiater omdat ze zagen aan mij dat er iets was...omdat ik problemen had met de gezondheid van mijn partner...ik moest dubbel zo veel avonddiensten doen als mijn collega die met zelfde percentage werkte en dat terwijl ze wisten dat mijn man altijd heel laat werkt en we twee kleine kinderen hebben. Ik mocht er niets op zeggen en moest op gesprek met iemand van de directie en mijn hoofdverpleegkundige (van operatiekamer). Nog nooit werd ik zo onrespectvol behandeld in mijn leven. Ik was toen 44 jaar. Ik heb ontslag genomen zonder opzeg en terug gekeerd naar mijn vroegere Job. Ik kan een boek schrijven van de werking en oneerlijkheid en totaal verkeerde aanpak van mensen in AZ Damiaan.

Gast

#341 Re:

2014-10-15 15:11

#338: -  

 Inderdaad!


Gast

#342

2014-10-15 15:21

Een vorm van paniek en ongeloof bij het vernemen van dit ontslag. Ik hoop van harte dat deze petitie nut heeft. Met positieve moed doe ik de groeten aan I. Depoorter
vica

#343 Re:

2014-10-15 22:18

#339: -  

 Ja, ik denk zo ook, als u wilt contacteer me, facebook https://www.facebook.com/victoriamichaelis2  ik kan u vertellen wat mischien een echte oorzaak is.

vica

#344 Re:

2014-10-15 22:21

#340: -  

 Ja, ik heb ool eens gekregen verkeerde aanpak, met de andere docters, maar nooit met dr.Janssen, zonder hem zal het gevaarlijk voor patienten in AZ Damiaan.


Gast

#345 Re:

2014-10-16 09:55

#297: -  

 Wie regelmatig als een tyfoon blaast mag,vroeg of laat,een briesje verwachten.


Gast

#346

2014-10-16 11:22

geen politiek gedoe binnen ziekenhuizen , bekwaamheid moet prioriteit krijgen

Gast

#347 Re: Re:

2014-10-16 17:40

#345: - Re:  

 Eerder een briefje.


Gast

#348 Re:

2014-10-16 18:18

#346: -  

 Inderdaad! 


Gast

#349 Re:

2014-10-16 21:19

#340: -  

 Nee, de vraag waar naartoe kunnen patienten terecht ald dr.Janssen zal niet werken in Oostende. Serruys is slechte dan Damiaan. In Damian zal gevaarlijk zijn zonder Dr.Janssen.

gast

#350 Re: Onderwerp

2014-10-17 07:53

#326: vica - Onderwerp 

 De meeste dokters ken ik alleen als zakkenvullers. Zoveel mogelijk geld verdienen...dat staat bovenaan hun lijstje. Dokters als dr Janssens zijn dokters met een hart. Ik heb zelf verschillende keren niet moeten betalen voor een consult. Maar zulke dokters passen niet in een zieknhuis waar "platte commerce" telt...hun doel is zoveel mogelijk winst maken. En dokters die nodeloze consultaties doen, nodeloze onderzoeken...die zijn de beste want die brengen geld in het laadje !