wijsteunenAlfredJanssen

Quoted post


Gast

#1

2014-09-24 08:38

Wat een waardeloos verhaal als goed functionerende doktoren zomaar weggebonjourd kunnen worden. Schande!

Reacties


Gast

#2 Re:

2014-09-25 10:24:52

#1: -  

 Wat de reden is weet ik niet wat ik wel weet is dat het een hele goeie dokter is ik noem dit een spijtige zaak 


Gast

#6 Re:

2014-09-28 03:49:51

#1: -  

 Heeft mij het leven gered en dit op 21 juli 2010 ( sommige personen werkend in het ziekenhuis ) zullen dit wel herinneren!! Feestdag of niet...hij heeft het toch maar gedaan!! Chapeau en dank!

Ex patient

#79 Re:

2014-10-03 11:43:22

Volgens onze huisdokter zou hij zich maar laten opereren met een gerust gemoed en dat is alleen maar van dokter Jansens'#1: -  

 

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-10-04 21:36:22


remco

#206 Re:

2014-10-06 12:00:39

#1: -  

 Ik ga zijn competentie niet in twijfel trekken.  Maar op menselijk- en collegiaal vlak is het ondermaats.  Nog maar weinig kunnen met deze dokter samenwerken.  Als hij aan zijn houding iets doet,  dan steun ik hem tenvolle,  maar nu "niet".


Gast

#215 Re:

2014-10-06 15:59:56

#1: -  

 Wij kennen Fred als een mens met een ongelofelijke motivatie en doorzettingsvermogen voor zijn vak. Steven en Isabelle

 

AVT

#289 Re:

2014-10-08 15:47:47

#1: -   De openlijke visie van Hèt Beleid van een (Christelijk) Ziekenhuis is gewoon mens-onwaardig!

Precies dààr waar DE MENS centraal staat (zou moèten staan), HET SYSTEEM laten primeren..?!

De vergelijking met 'Een' Bedrijf... reduceert de arts(en) tot Fabrikanten en/of Reparateurs en de patiënten tot Producten.

Mag ik hierbij even op enkele 'kleine'  nuanceverschillen wijzen : 'Manuele' Werkkrachten zijn idd dikwijls vervangbaar als ze beschikken over de nodige theoretische kennis en sterke, bedreven handen. Worden fouten gemaakt bij de fabricage van MATERIELE producten, die zijn ook herstel- of vervangbaar.

De 'Manuele' Werkkrachten in een ziekenhuis, moeten naast de nodige theoretische kennis, echter over een extra, persoonsgebonden, gave beschikken, nl ' Fingerspitzengefühl' of GOUDEN Handen èn een Hart voor hun werk/patiënten. Hun Producten zijn nl. LEVENDE Producten. Manuele fouten zijn daarbij dikwijls ONHERSTELBAAR, een Mensenleven is sowieso ONVERVANGBAAR.. 

 

Inderdaad, intern gekibbel, macht, geld, jaloezie, ... laten primeren boven x patiënten wiens lot in het persoonlijk vertrouwen en, lètterlijk, precies in de ONVERVANGBARE Handen van Dr. Janssen ligt. Troubles in de interne keuken staan volledig los van de mèèr dan bewezen Professionele Kwaliteiten+correctheid van deze arts.

 

Gouden HANDDRUK, boven Gouden HANDEN...?! Mikt Het Bedrijf niet op de verkeerde Werkkrachten.....! ?

Uit respect voor de dokter

#309 Re: Dokter Janssen

2014-10-09 14:57:03

#1: -  

 Een dokter die mensen geneest, die jaag je niet weg ........

Ook jaloezie is een ziekte die door Dokter Janssen kan genezen worden.

Net daarom moet hij blijven om alle jaloerse mensen in de kliniek te genezen.

 

 

Iemand anders

#364 Re:

2014-10-18 13:00:44

#1: -  

 Het gaat er niet om of het een goede of slechte dokter is , hij behaalde de nodige diploma en had een goede  opleiding , dus dat U als patient gelukkig en goed geholpen word is meer dan normaal. De reden van zijn ontslag is niet dat het een slechte dokter is ,al zijn er enkele juridische dossiers tegen hem lopend ,waar ik hier niet in detail wil gaan.

Moet je als patient weten , dat U bij een dokter in vertrouwen gaat en op een goede behandelng rekend, wat je dan ook krijgt , maar dat deze behandeling en ingreep gebeurt door een TEAM van medewerkers , Dokters , verpleegers , administratie , enz ..... de ganse personeel van het ziekenhuis.

Het woord TEAM , is bij Dokter J ongekend en hij begrijp de essentie niet van dit woord , als je met een TEAM rond  de operatietafel sta dan handel je ook op deze wijze , maar als patient weet je dit niet , je lig mooi in droomland , en weet niet welke nachtmerrie er rond U kan gebeuren , niet werken zoals de regels van het vak  veiligheid en hygiene , roepen , schelden , enzzz ....

Als je als ziekenhuis na verloop van tijd geen TEAM meer kan krijgen die te samen wil werken , is het begrijplelijk dat we stappen ondernemen, dat is dat te vergelijken van het wegnemen van een kankergezwel zodat de rest nog gereed kan worden . Met deze uitleg hoop ik dat sommige patienten de situatie begrijpen. Spijtig dat Dokter J ,niet begreep en dat hij steeds weer op zijn eigenwijze en arogante mannier met zijn TEAM omging , ik ben er van overtuigd dat indien hij anders had gefuntioneerd , hij nog steeds verder ging kunnen werken ,bij een groep mensen( ziekenhuis) met grote voldoening voor de patienten  wat het is ,voor en rond deze mensen dat het belangrijk is , en dan ook voor zichzelf , voor het ziekenhuis .

Ik wil met deze geen partie bevoor en benadelen , en zeker niet veroordelen,

Maar als ziekenhuis is het nemen van deze beslissing ook niet gemakkelijk , als ziekenhuis moet je op lange termijn werken , en steeds de patient vooraan op de lijst staan.

 


Gast

#386 Re:

2014-10-21 06:48:33

#1: -  

 Wat een waardeloos verhaal als goed functionerende doktoren zomaar weggebonjourd kunnen

 worden.Schande!

 

 En dit omdat het personeel alleen maar grote fouten maakt ?

 Vooral de verpleging dan  ?

 

 

 Of misschien ligt het wel aan de patient,die zelfs niet kan verdragen

 soms eens uitgescholden te worden,

 als Dokter Janssen hen tracht iets duidelijk te maken.

 

 

 Hij die het schoentje past , die trekke het aan.