Broodfokker hezehof te lummen moet stoppen!

Quoted post


Gast

#135

2014-09-22 20:53

niet te geloven dat ik dit nu pas zie en niet heb geweten heb het zelfde probleem met onze lieve golden retriever pup ze heeft de zelfde symtomen als wat ik hier allemaal lees !
ze heeft een parasiet in haar lichaam heeft kennelhoest !!
we zijn al 4 keer naar de dierenarts moeten gaan , het gaat dan eventjes goed en dan hervalt ze weer ! het is een prachtig beestje zie er zeer mooi uit , maar van binnen is ze zo ziek als ik weet niet wat !bedankt hezenhof , we gaan er alles aan doen om ons beestje gezond te krijgen , één ding is zeker hier laat ik het niet bij !!!!

Reacties


Gast

#412 Re:

2016-03-14 09:27:05

#135: -  

 bij ons is ht juist het elfde 2 leer een pup met hart problemen. en ze willen er niets mee doen verschrikkelijk is dit


Gast

#566 Re:

2018-01-26 21:12:04

#135: -  

Ook een puppy golden retriever gekocht mochten eerste tien dagen niet naar dierenarts gaan

Hebben toch gedaan beestje heeft parasiet in de de darmen inentingen waren niet in orde en ondervoed

Moeten nu medicatie geven en binnen vier weken terug gaan hopelijk helpt het onze kleine uk

Zelfs het boekje klopte niet was niet geregistreerd

Het is niet alleen hezehof honden doders zijn maar ook hun dierenarts van mol


Gast

#577 Re:

2018-03-17 09:38:22

#135: -  

Hier hetzelde probleem, 5 jaar gesukkeld en gevochten, nu is Zoé in de hondenhemel moesten haar laten inslapen ten gevolge van al deze kwalen.