Broodfokker hezehof te lummen moet stoppen!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Broodfokker hezehof te lummen moet stoppen!.


Gast

#401

2016-03-04 13:13

Zelf had ik een onverwacht nestje van 9 pups en allen zeer gezond terecht gekomen bij hun baasje , heb 8 weken lang keihard gewerkt en een fantastische dieren arts , bedank Ines , die ik altijd kon bellen. Honden kweken kost veel geld al geloven veel mensen dit niet , maar als je alles tot in de puntjes doet om de diertje alles te bieden wat ze nodig hebben voor hun gezondheid , en niet alleen de puppy's maar ook het moedertje , dan begin je niet met zoveel rassen , beperk het dan en doe wat nodig is en meer . Hier zal het niet meer gebeuren en word ingegrepen . Als ze op Hezehof dan toch willen verder gaan , max 3 rassen en extra personeel voor de verzorging , ook wekelijks controle van de beschermrechten voor dieren

Gast

#402

2016-03-05 19:03

mijn malthezertje was zo klein 850gr,zei vertelde is een mini,waren heel levend,enkele dagen later dood ziek,in coma geraakt,in een verwarmd bedje gelegen bij DA,was heel angstig ocharme,met de goede verzorging en héél veel geluk nu een lief en sterk baasje

Gast

#403

2016-03-05 19:46

Broodfok moet stoppen de puppy's zijn in erbarmelijke staat en ziek .

Gast

#404

2016-03-05 20:05

Omdat ik van vrienden op een Facebook groeo hoor dat zij daar pups hebben gekocht die ernstig ziek bleken te zijn. En niet één vriend maar meerdere! Ik ben tegen broodfokkers omdat de fokteefjes en reutjes niet goed behandeld worden. Als dan nog blijkt dat de pups ziek zijn en niet voldoende ingeënt zijn,worden naar mijn mening grenzen ver overschreden! Aan al bovenstaande feiten maakt fokker Hezehof zich schuldig. Deze fokker moet verboden worden om nog langer met deze kwalijke praktijken door te gaan!

Gast

#405

2016-03-05 21:02

Omdat ik vind dat het moet stoppen! !

Gast

#406

2016-03-06 00:17

Ik vind dit een hele goede petitie.
Deze broodfokker moet gestopt worden en dat geldt voor alle broodfokkers in nederland.Er moeten hele hoge straffen op te komen te staan!En deze mensen mogen nooit meer wat met dieren te maken hebben.

Bientje

#407

2016-03-06 06:16

Sluiten die handel NU !!!!


Gast

#408

2016-03-06 13:36

Hezehof moet gesloten worden.

Gast

#409

2016-03-07 19:37

ik heb de pech dat ik er vandaag ne dobberman heb gekocht op voorschoot aleen ze is al 8 manden wat doe ik nu help mij wist hier niks van mee dat ik het tegen vrienden zij hebben ze het mij verteld


Gast

#410 Re:

2016-03-10 12:42

#219: -  

 maar de mensen die er kopen houden de handel in stand 

denk er ook aan dat er geen pups jonger dan 15 weken de grens meer over mogen vanaf 29-12-2014 dan loopt men zeker kans op inbeslagname en een hele hoop gedoe! . 


Gast

#411

2016-03-11 13:36

Erg wat ze allemaal.doen met de pups en de moeders moete het zelfde met hun doen !!!

Gast

#412 Re:

2016-03-14 09:27

#135: -  

 bij ons is ht juist het elfde 2 leer een pup met hart problemen. en ze willen er niets mee doen verschrikkelijk is dit


Gast

#413 Re:

2016-03-17 17:49

#387: -  

 Had in 2014 ook een amerikaanse akita pup gekocht in Hezehof.

Ongeveer een week later kennehoest, al mijn andere 4 honden daardoor ook aangestoken geworden.

Vanalles gedaan om die kennelhoest weg te krijgen heeft behoorlijk lang geduurt en is enorm storend.

Uit eindelijk weg die kennehoest krijgt die met een maand of 3 a 4 ineens een darm infectie, heeft die zelfs 2 dagen in het infuus erdoor gelegen omdat die niet meer at en uitgedroogd was, ontzettend veel afgevallen daardoor.

Er is gelukkig niks meer gebeurd met hem en is nu bijna 2 jaar en een beer van hond, maar ik zou ook inderdaad niet meer riskeren omdaar of andere broodfokkers pups te kopen het is gewoon te riskant, hoe graag en hoe snel je de hond ook wilt hebben zou het gewoon niet doen, ik wou dat toen ook zo snel mogelijk de akita, maarja wel problemen mee gehad dat die bijna dood was.

Gewoon afwachten dat der ergens gewoon een nestje particulier met beide ouders aanwezig te koop staat. Want bij fokkers is misschien 1 op de 10 dat je ene hebt die toevallig niks krijgt, maar die kans is zover ik weet heel heel klein.

En vooral parvo wat een gevaarlijke ziekte is dat stel je voor mij  akita had dat ook dan waren misschien mijn andere honden ook eraan gegaan.


Gast

#414

2016-03-22 16:21

Zondag hebben we een Labrador pup bij hun aangekocht, deze was vrij rustig, we dachten dat dit gewoon een rustige hond was.
Eenmaal thuis gekomen begon de puppy te braken, had deze diarree en gisteren wou hij ook niets eten. Hiermee zijn we dan bij onze plaatselijke dierenarts geweest hij wist niet zeker wat de puppy had maar sloot niets uit.

Maar deze nacht verslechterde de toestand van de puppy zo erg dat we maar besloten hebben om deze naar een dierenkliniek te doen. Daar hebben ze gezien dat de puppy het parvovirus (kattenziekte) had en dat hij onmiddellijk moest behandeld worden, deze behandeling is inmiddels gestart en nu is het wachten of de puppy dit overleefd of niet.

Dit alles wil zeggen dat de puppy dit virus bij hun heeft opgelopen en dat het virus wel degelijk de ronde doet in hun kennel.

Had ik het eerder geweten had ik daar niet gekocht, maar dan denk ik ook als deze hond het red is er toch al 1 meer gered.

Gast

#415

2016-03-31 09:24

zijn gaan kijken met het idee een hond te kopen, hebben het niet gedaan ik had daar echt geen goed gevoel. hoe die beestjes daar zaten met zoveel in kleine ruimtes allemaal aan het snakken om eens gestreeld te worden ocharme dat ze daar maar vlug de boel dicht doen

Gast

#416 hezehof moet sluiten!

2016-04-01 11:50

in 2014 golden retriever pup gekocht! zeer lief beestje maar zoals zovelen na twee dagen hevige diarree! het heeft ongeveer 4 maanden geduurd voor hij genezen was! ( gelukkig!!) hier bleek het om Chiardia te gaan ook een zeer hardnekkig virus. We dachten ja nu is alles ok! nee....... een maand later hevig manken ( kon bijna niet meer stappen) dus operatie aan beide voorpoten. ok daar daarheen gesparteld , nu alles ok! nee hoor nog operatie aan beide ogen.

De enige reactie die we van Hezehof gehad hebben was " breng hem maar terug maar geen geld terug he"

ik zou toch ook even de dierenarts die met hen samenwerkt willen vragen waarom hij dierenarts geworden is , duidelijk om het geld en niet uit liefde voor dieren want daar gebruik je normaal je kennis niet voor om zulke praktijken in stand te houden!

Gelukkig is hij nu een heel lieve en brave hond. 

 

Hoeveel klachten zijn er nodig om zo iets te stoppen?

 


Gast

#417

2016-04-05 23:10

Was ooit bij mijn dierenarts die net een pup van deze vreselijke broodfooker niet kon redden. Parvo! Reactie van de hezehof kom maar een nieuwe halen. BAH!

Gast

#418 Re:

2016-04-19 13:42

#414: -  

 Heeft de Labrador pup het uiteindelijk overleeft?
We hebben een gelijkaardige situatie gehad met 2 pups (tegelijk gekocht maar verschillend ras), allebei ziek: parvo en kennelhoest.
De ene is na 2 dagen gestorven, de andere na 5 dagen.
Dit was binnen de wettelijke periode vermeld op aankoopcontract, we kregen ons geld terug of mochten een nieuwe pup kiezen. Neen dank u!


Gast

#419

2016-04-26 18:15

Hopelijk start men ook petitie tegen Hoeve Hoogland ook ! (Ben daarvan de gedupeerde).

Gast

#420

2016-04-29 10:33

,↔, ∀, ∃, ∈, ∉ ∃ ∧ ∠ ∨ ∩ ⊂ ⊃ ∪ ⊥ ∀ Ξ Γ ɐ ə ɘ ε β ɟ ɥ ɯ ɔ и ๏ ɹ ʁ я ʌ ʍ λ ч ∞ Σ Π ℘ ℑ ℜ ℵ ♏ η α ™®©♡♦ ♢♔♕♚♛★
☆✮ ✯☄☾☽ ☼☀☁☂☃☻ ☺☹ ☮۞۩ εїз☎☏¢ ☚☛☜☝☞☟✍ ✌☢☣☠☮☯ ♠♤♣♧♥ ♨๑❀✿ ψ☪☭♪ ♩♫℘ℑ ℜℵ♏ηα ʊϟღツ回 ₪™ ©®¿¡½⅓ ⅔¼¾⅛⅜⅝⅞℅ ∕ ∖ ∗ ∘ ∙
√ ∛ ∜ ∝ ∞ ∟ ∠ ∡ ∢ ∣ ∤ ∥ ∦ ∧ ∨ ∩ ∪ ∴ ∵ ∶ ∷ ∸ ∹ ∺ ∻ ∼ ∽ ∾ ∿ ≀ ≁ ≪ ≫ ≬ ≭ ≮ ≯ ≰ ≱ ≲ ≳ ≴ ≵ ≶ ≷ ≸ ≹ ≺ ≻ ≼ ≽ ≾ ≿ ⊀ ⊁ ⊂ ⊃ ⊄ ⊅ ⊆ ⊇ ⊈ ⊉ ⊊ ⊋ ⊌ ⊍ ⊎ ⊏ ⊐ ⊑ ⊒ ⊓ ⊔ ⊕ ⊖ ⊗ ⊘ ⊙ ⊚ ⊛ ⊜ ⊝ ⊞ ⊟ ⊠ ⊡ ⊢ ⊣ ⊤ ⊥ ⊦ ⊧ ⊨ ⊩ ⊪ ⊫ ⊬


Gast

#421 Re:

2016-04-30 20:18

#130: Gast -  

 Wij hebben sinds een jaar ook een Engelse bull terrier van de hezehof (was van een particulier ) ze had een klein krongkeltje achteraan haar staart maar dat maakt ons niks uit verder super gezond en lief 


Gast

#422 Re:

2016-06-16 04:29

#419: -  

 Start een petitie tegen hoeve hoogland. Ik ben ook gedupeerde.


Gast

#423

2016-06-21 07:54

Wij hebben er een golden retriever gekocht,en na een week werdt het beestje ernstig ziek.dachten dat het hondje 15 weken was maar bleek maar 9 weken te zijn.hopen hem erdoor te krijgen,maar mijn vertrouwen in dit bedrijf is weg.opruimen die rotzooi.heb al een paar keer gebeld maar krijg er niemand aan.

Gast

#424

2016-06-21 10:51

Omdat het nu eens moeten stoppen met die dieren mishandelingen.van puppys en mama honden schandalig is het dat broodfok

Gast

#425

2016-06-21 11:16

Omdat ik tegen zulke praktijken ben