Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Open doekje

#5065 Valsheid in geschrifte

2014-07-30 18:06

#5051: -

Dus ondanks het feit dat sommige van mijn test-handtekeningen verwijderd zijn, stijgt het verschil tussen IP-adressen en handtekeningen alleen maar nog meer? Dus ze blijven handtekeningen vervalsen? Geweldig!

Ik blijf het een genot vinden om door de handtekeningen te lopen, d'r zitten juweeltjes tussen, echt kostelijk. Nee, ere wie ere toekomt, die zijn niet van mij, maar getuigen van veel humor!

Reacties

Gast

#5066 Laat het een duidelijk signaal zijn vanuit onze samenleving dat er morele grenzen zijn overschreden.

2014-07-30 18:07:39

Beste mensen teken deze petitie en stuur hem door, ook via twitter en facebook. Jodenhaat moet gestopt worden.

Het gaat hier over onze toekomst en die van onze kinderen.

In een land vol van haat kunnen we niet leven.

In een land waar Jodenhaat wordt gefaciliteerd door een Burgemeester is het end zoek en glijden we af naar een zeer griezelige situatie.

Het is een signaal naar aanleiding van haat demonstraties in Den Haag.

Waar 'dood aan alle Joden' werd geschreeuwd, waar de Hitlergroet werd gebracht, waar haatvlaggen werden gedragen (ISIS), waar hakenkruizen werden getoond ter provocatie en waar verslaggevers ernstig werden bedreigd.

Het optreden van een Burgemeester die niet durft in te grijpen en zich verschuilt achter woordvoerders en het O.M. dient hier op aangesproken te worden.

Beter is het als hij zijn functie neerlegt.

#5065: Open doekje - Valsheid in geschrifte

Gast

#5072 Re: Valsheid in geschrifte

2014-07-30 18:13:54

#5065: Open doekje - Valsheid in geschrifte

Waar ben jij mee bezig? De Nederlander in massa wil geen mensen hier die Joden dood willen, zeker de Christenen niet! Het Joodse Volk is het uitverkoren volk van God. Maar heel veel Christenen hebben niet eens internet. Daarom zijn er zo weinig stemmen nog. Maar er zijn véél en véél mensen meer tegen deze misdadige moslimuitspraken, dat is 100 % zeker!