Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

De boemerang

#1122 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-27 22:00

#1117: Goedemorgen - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lees je mijn woorden wel? Haha. Ik heb u verteld dat ik het vijf jaar zo heb gedaan en het niet werkt. Het werkt toch al die jaren al niet, zoals de overheid ook wil dat we het doen, met die thee en koekjes. Sterker nog het wordt alleen maar erger dat mensen zich niet meer veilig voelen of dacht u dat de onrust die te voelen is onder de mensen iets van de afgelopen week is. Mijn leefomgeving is prima geworden, nadat ik duidelijk heb gemaakt dat er met mij niet te sollen valt! En dat is mijn beste keuze ooit geweest. Dat ik telkens aanhaal dat ik het niet vind kunnen dat dat er door de straten wordt geroepen dood aan de joden, is omdat daar deze petitie overgaat! En niet een praatgroep voor thuispsychologen die denken anderen nog te kunnen bekeren waar u nu hier mee bezig bent met alle respect. Open uw ogen. Punt klaar nu. U uw mening en ik de mijne.

Misschien had u zes jaren moeten proberen, of zeven? Ik ken uw poging niet, dus kan ik niet oordelen over de invulling ervan. Maar het gaat ook niet om de thee en koekjes, dat zijn spiegeltjes en kralen, maar dan op z'n Hollands zuinig.

Uw leefomgeving is prima zolang de angst die u gecreëerd heeft, werkt. Zodra de ander zich sterker voelt, zal hij uw territorium overnemen. Zo werkt het bij dieren en dus ook bij mensen, al vele miljoenen jaren. U gaat dat niet veranderen. Tenzij de grens verdwijnt.

Ik zie wat ik zie, u ziet dat niet. Dus zult u uw ogen moeten openen.

Dit alles heeft helemaal niets met psycholgie te maken. Waarom blijft u daar toch steeds op hameren?

Reacties

Goedemorgen

#1139 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-27 22:24:45

#1122: De boemerang - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

U had gewild dat ik het ook vijfduizend jaar ging proberen waar u het over had? Helaas die tijd heb ik niet.

Nee, u begrijpt het niet dit was karma in mijn geval haha What goes around comes around en niemand hoeft voor mij angst te hebben! Maar ik heb inderdaad laten zien dat er met mij niet te sollen valt. Laat je dat wel toe wordt er steeds meer genomen, omdat de mens nu eenmaal een hebberig type is.

Territorium drift speelt voornamelijk bij mannen, daar ik een vrouw ben sla ik de ronde met urineren maar over! Maar de meesten mensen hebben grenzen (helaas) nodig, zeker mensen die zelf niet genoeg inhoud in de bovenkamer hebben om in te zien dat wij hier met zijn allen op deze aardbol prettig willen leven. Daarom zijn de juiste leiders nodig die kundig genoeg zijn om het voor iedereen aangenaam te maken.

Uw schrijven in dikkere letters heeft op mij persoonlijk totaal geen invloed, maar misschien wel voor uzelf.