Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post


Gast

#1100

2014-07-27 21:14

Boemerang bagatelliseert de enorme toename van Jodenhaat door MOSLIMS U praat als Pechtold : ' bang voor vreemde luchtjes in het portiek'
Doodeng vind ik mensen zoals u met w gezalfde taal. U bent de persoon die de haat voedt. U bent in mijn ogen mede verantwoordelijk voor de groeiende haat tegen Joden door moslims in Nederland.

Reacties

De boemerang

#1108 Re:

2014-07-27 21:38:00

#1100: - Boemerang bagatelliseert de enorme toename van Jodenhaat door MOSLIMS U praat als Pechtold : ' bang voor vreemde luchtjes in het portiek'
Doodeng vind ik mensen zoals u met w gezalfde taal. U bent de persoon die de haat voedt. U bent in mijn ogen mede verantwoordelijk voor de groeiende haat tegen Joden door moslims in Nederland.

Nee, ik bagatelliseer dat niet. U mag toch echt wel lezen, hoor! Ik heb hier inmiddels, alleen al in de laatste twee uren tenminste vijf keren geschreven dat ik ernstig bezwaar heb tegen elke vorm van discriminatie en ik heb meermalen opgeroepen om aangifte te doen tegen het nalaten van optreden door van Aartsen en tegen degenen die de abjecte leuzen scandeerden.

Ik voed dan ook geen haat, integendeel, ik probeer u te laten zien dat haat juist niets oplost. Ik nodig u uit om toenadering te zoeken, in plaats van afstand. Ook hier geldt: u mag best lezen, hoor!

Indien u van mening bent dat ik medeverantwoordelijk ben voor de groeiende haat tegen Joden door moslims in Nederland, dan nodig ik u uit om ook tegen mij aangifte te doen.