Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post


Gast

#1079 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-27 20:29

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

In dat geval ben ik geneigd om te eisen dat alle moslims het land worden uitgezet, want het gros is rascistisch, geweldadig en dief.

Islam is fascisme 2.0 en het word tijd dat de mensen in Europa het recht in eigen handen nemen. Er gaat geen dag, wat zeg ik, geen uur voorbij zonder dat er weer een bericht komt over de misdragingen van moslims in Europa, laat staan ter wereld. Het is geen geloof, het is een doodscultus die vernietigd moet worden. Alleen dan zal de wereld beschaving kennen. Ik roep dus alle moslims op, vertrek naar jullie kalifaat en laat ons met rust.

Reacties

De boemerang

#1083 Re: Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-27 20:37:20

#1079: - Re: Re: Demo rotterdam In dat geval ben ik geneigd pm te eisen dat alle moslims het land worden uitgezet, want het gros is rascistisch, geweldadig en dief.

Nonsens. Niet het gros, velen, misschien, maar niet het gros. En door mensen het land uit te zetten los je geen probleem op; je verschuift het alleen een eindje, totdat de ander het naar jou terugschuift. Alleen zal het dan waarschijnlijk een veel groter probleem zijn, omdat al dat geschuif alleen maar radicaliseert.