Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

De boemerang

#1083 Re: Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-27 20:37

#1079: - Re: Re: Demo rotterdam In dat geval ben ik geneigd pm te eisen dat alle moslims het land worden uitgezet, want het gros is rascistisch, geweldadig en dief.

Nonsens. Niet het gros, velen, misschien, maar niet het gros. En door mensen het land uit te zetten los je geen probleem op; je verschuift het alleen een eindje, totdat de ander het naar jou terugschuift. Alleen zal het dan waarschijnlijk een veel groter probleem zijn, omdat al dat geschuif alleen maar radicaliseert.

Reacties


Gast

#1084 Re: Re: Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-27 20:42:22

#1083: De boemerang - Re: Re: Re: Demo rotterdam

Pure speculatie, jij en ik weten niet of het om velen of om het gros gaat. Ik ben ervan overtuigd dat de meerderheid niet ok is. Laten we overigens niet vergeten dat 75% van de moslim gemeenschap in Nederland zich wel kan vinden in wat isis doet. Dat zijn gigantische aantallen. Ik vrees dus dat uitzetting de enige manier is. Je verschuift het probleem naar de regio waar het probleem hoort te zijn. Dat ze hun ellendige sektarische strijd maar uitvechten in het midden oosten. Ondertussen kunnen wij asiel verlenen aan de Christenen uit die landen.  Die hebben onze hulp namelijk wel hard nodig.