Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Goedemorgen

#1009 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstrati

2014-07-27 17:26

#1000: De boemerang - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

Jawel, dat heeft u wel en ik heb ook heel lang zoals u gehandeld door situaties veilig vanaf een afstand te constateren, maar daar schiet niemand veel mee op. Net zoals men er niet veel mee opschiet, wat u adviseert, om als persoontje aangifte ervan te doen. Het zou een treurige lange zaak worden waar niets uitkomt.

Het is afgelopen donderdag duidelijk gebleken dat mensen vrij spel krijgen in het uiten van schandalige uitspraken en daarvoor is deze petitie gestart, zodat mensen zoals ik in ieder geval hun blijk kunnen geven het daar ook niet mee eens te zijn. Persoonlijk ben ik het tijdperk al voorbij om mensen een spiegel voor te houden, wat u probeert te doen, maar ik begrijp dat u het wel normaal vind als deze leuzen door de Nederlandse straten worden geroepen en dat is dan uw goed recht. Ik laat het hier bij en vind dit helemaal niet de plek om welles/nietes discussie aan te gaan.

Ik heb getekend, omdat ik het schandalig vind en ik wens u verder serieus nog een prettige avond toe.

 

Reacties

De boemerang

#1011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonst

2014-07-27 17:45:02

#1009: Goedemorgen - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstrati Jawel, dat heeft u wel en ik heb ook heel lang zoals u gehandeld door situaties veilig vanaf een afstand te constateren, maar daar schiet niemand veel mee op. Net zoals men er niet veel mee opschiet, wat u adviseert, om als persoontje aangifte ervan te doen. Het zou een treurige lange zaak worden waar niets uitkomt. Het is afgelopen donderdag duidelijk gebleken dat mensen vrij spel krijgen in het uiten van schandalige uitspraken en daarvoor is deze petitie gestart, zodat mensen zoals ik in ieder geval hun blijk kunnen geven het daar ook niet mee eens te zijn. Persoonlijk ben ik het tijdperk al voorbij om mensen een spiegel voor te houden, wat u probeert te doen, maar ik begrijp dat u het wel normaal vind als deze leuzen door de Nederlandse straten worden geroepen en dat is dan uw goed recht. Ik laat het hier bij en vind dit helemaal niet de plek om welles/nietes discussie aan te gaan.

Neen, dat heb ik niet. Als u denkt dat ik wel een oordeel klaar heb, toon mij dat dan.

Waar heb ik gezegd het er mee eens te zijn dat dit soort schandalige uitspraken geroepen moeten kunnen worden? Ik heb zelfs aangeraden om aangifte te doen, juist omdat dit soort zaken NIET kunnen. Leg mij geen woorden in de mond.

Ik moedig deze petitie aan, alleen denk ik dat er concrete handelingen verricht moeten worden, niet het aanbieden van een handtekeningenlijstje. Doe aangifte van discriminatie bij politie, het disciminatiemeldpunt, rechtstreeks bij het OM, etc.. Alleen dan dwingt u de overheid en justitie om tot handelen over te gaan. Met een handtekeningenlijst dwingt u helemaal niets af.