Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

De boemerang

#1005 Re: Re: Re:

2014-07-27 17:07

#1003: utzaltochniet - Re: Re: Bijbel roept niet op in de tegenwoordige tijd anderen te vermoorden, verminken e.d. In de bijbel staan verhalen over deze zaken. En het doet er niet toe. De moslims roepen op dit moment over de hele wereld zo'n beetje op tot geweld. Niet de christenen, boeddhisten of joden

Ik hoor mijn buren dit niet roepen. Noch mijn overburen, bovenburen, achterburen. Wat u bedoelt is, dat er mensen zijn die dit roepen, extremisten, niet alle moslims. Ik weet zeker dat u ook méér moslims zult kennen die nooit zullen oproepen tot geweld, als dat u extremisten kent. Generaliseren leidt tot niets.

Moslims hebben niet het monopolie op geweld. Ik zie brandhaarden in heel de wereld, Christen (Midden- en Zuidamerika), Orthodox (Oekraïne), Joden (Gazastrook), enz..

Reacties

utzaltochniet

#1008 Re: Re: Re: Re:

2014-07-27 17:23:23

#1005: De boemerang - Re: Re: Re:

Nee, dat hoort u niet. Maar ik wel, wanneer het gesprek over Israel gaat, of wanneer u evt. een diepgaander gesprek met ze aangaat. Vraagt u maar eens aan joodse mensen of zij met de zogenaamde gematigde moslims geciviliseerd kunnen spreken over de oorlog in Gaza. Deze gematigde moslims slaan meteen op tilt en komen met vreselijke antisemtische uitspraken uit de koran. U weet niet waar u over praat. Ook bij de gematigde moslims heersen antisemitische gevoelens, want het staat er bol van. Leest u de koran en u weet waar zij vanaf zij kunnen begrijpen mee worden geindoctrineerd. En komt u nu niet aan met dat het ook in andere religieuze boeken staat, want daar gaat het hier niet over. Geen christen, jood, boeddhist of wat dan ook roept door de straten van Den Haag of Amsterdam: "dood aan de moslims". Trouwens, waar zijn de gematigde moslims wanneer joden hier in Nederland worden bedreigd. Je hoort en ziet ze niet. Hoort u hen ooit iets positiefs over joden zeggen? Dat kunnen en durven ze niet. Juist door deze naieve opstelling en het niet willen weten enzien, is het nu uit de hand aan het lopen. Gelukkig gaan de ogen nu open in heel veel landen bij heel veel mensen.


Gast

#1018 Re: Re: Re: Re:

2014-07-27 18:11:10

#1005: De boemerang - Re: Re: Re:

Hey boemerang. Kwam ik jou ook al niet tegen bij de petitie "Ik doe aangifte tegen Wilders"?!