Middelburg Geen asielzoekerscentrum op het Swerf-Rust terrein

Quoted post

Ervaring met asielzoekers(centrum)
Gast

#15 Weg met dat asielzoekerscentrum in Swerf-Rust

2014-07-14 19:00

Zelf heb ik een aantal jaar op hetzelfde terrein gewoond waar het voormalig azc was. In die tijd werden er bij mij (en buren) veel eigendommen gestolen door asielzoekers. Het was zo erg dat je je tuinbeeldjes, tuinmeubilair etc vast moets zetten aan de tegels. Tevens komen asielzoekers vaak 's nachts tot leven en dan slaan ze hun slag op crimineel gebied. Zet GEEN asielzoekerscentrum in de buurt van scholen, woonwijken etc. Dat is vragen om problemen!
Bouw een asielzoekerscentrum naast de gevangenis of ergens anders. Als het maar ver van een woonwijk, school, sportcomplex of wat dan ook is. Wij Nederlanders moeten ons veilig kunnen voelen in ons eigen land!

Reacties


Gast

#18 Re:

2014-07-14 19:47:06

#15: -

Zo een duidelijke nieuw rechts geluid is er ook in onze wijk, Geert zal te vreden zijn met deze haatzaaierij.

De boemerang

#19 Re: Weg met dat asielzoekerscentrum in Swerf-Rust

2014-07-14 21:25:31

#15: Ervaring met asielzoekers(centrum) - Weg met dat asielzoekerscentrum in Swerf-Rust Wij Nederlanders moeten ons veilig kunnen voelen in ons eigen land!

Met mensen als u in dit land, kan ik mij hier onmogelijk veilig voelen.

"Zelf heb ik een aantal jaar op hetzelfde terrein gewoond waar het voormalig azc was. In die tijd werden er bij mij (en buren) veel eigendommen gestolen door asielzoekers."

Wilt u die zin nog eens rustig overlezen en me dan zeggen wat u nu werkelijk bedoelt? Als u daar woonde toen het nog azc was, dan bent uzelf asielzoeker geweest of heeft er illegaal gewoond, of u woonde er toen het geen azc meer was of nog azc moest worden, maar dat betekent dan dat de asielzoekers er niet meer/nog niet waren. Wie uw tuinkabouter dan toen heeft meegenomen blijft dan raden.


Gast

#323 Re: Weg met dat asielzoekerscentrum in Swerf-Rust

2014-10-24 23:51:42